Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor verkeersslachtoffers

Aanrijding met opzet (2.0..)

Hallo allemaal,

Na afgelopen juni 2022 mijn auto te zijn verloren na een aanrijding opzet helaas afgelopen dinsdag (nu gisteren) tijdens mijn werk expres aangereden door een man van +- 70 jaar nadat hij per se de parkeerplek wilde hebben waar ik even stond (ik als persoon) zodat mijn collega daar kon komen staan, ivm werkzaamheden.

Heb echt veel meer last dan gedacht en gehoopt, terugkerende klachten van eerder, pijn aan mijn lies, knie en enkel. Ik weet helaas hoe alles gaat lopen, maar kijk gewoon heel somber de toekomst tegemoet, weer een rechtzaak die eigenlijk al gewonnen is. De twijfel over of de aanklacht wel afdoende word.. en al de rompslomp mbt letsel.

In ieder geval even gelucht en gedeeld, ben erg teleurgesteld dat meneer niet ter plaatse is opgepakt. Dat had mij veel stress en onzekerheid gescheeld, ook bizar dat meneer nog zijn rijbewijs heeft!? Artikel 5 en 7 en dan nog een rijbewijs hebben.

Groetjes

Bezig met laden...

4 Reacties *

20 maart 2023
Tjee, ongelofelijk. Dank denk je toch dat mensen op leeftijd wat fatsoen hebben, maar ook daar blijken dus ..... te zijn. Probeer (en ja ik heb makkelijk praten, maar ik begrijp hoe jij je voelt) toch positief te blijven. En blijf praten. Meestal wordt lichamelijk letsel wel helemaal genezen, maar het trauma is een ander verhaal. Praat erover en als ik je aan mag raden: EMDR is een hele goede therapie die helpt bij het verwerken van een trauma. Neem je rust en zorg dat je lichamelijk wel helemaal geneest. Dat is meestal vlugger dan het geestelijke leed. Het is inderdaad vaak onbegrijpelijk dat mensen na een ongeval, zeker als ze dit bewust veroorzaakt hebben, niet worden opgepakt. Maar ik zou gewoon aangifte doen en laat het OM dan maar beslissen. Heel veel sterkte
20 maart 2023

Als antwoord op door 81d2a026dd5b4b…

Helaas weet ik ook hoe goed EMDR werkt.. ik hoop zsm de getuigenverklaring te krijgen.. dan word het inderdaad poging doodslag, verlaten plaats ongeval en veroorzaken gevaar/hinder.. ben heel benieuwd hoe het OM dat ziet aangezien de politie bij mijn aangifte later mij probeerde af te raden aangifte te doen!?!? Bizar vind ik het. De beste man had lekker dinsdag in de boeien gemoeten en ik had toen aangifte moeten doen, met de agenten die ook hebben gehoord dat deze meneer toe gaf dat hij wist dat ik er was, me had gezien: "maar ik niet aan de kant ging". Nee gek he, schrik reactie als je een auto hard achteruit rijd en heel dichtbij hoort komen.
15 maart 2023
Veel sterkte toegewenst. Lichamelijk en mentaal. Lijkt me heel vervelend voor je zeker als een parkeerplek belangrijker lijkt te zijn dan een persoon.
16 maart 2023

Als antwoord op door 092260c40de644…

Ja, in een stad waar je ivm werk en ruimte nou eenmaal soms moet delen.. vervelend ook aangezien 1 van mijn uitlaat klappen autorijden is. Dit is nu juist best wel pijnlijk ivm pijn aan alle onderdelen van mijn rechter been en links hamstring, naast de rug, nek en hoofdpijn