Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor verkeersslachtoffers

Aangereden

Ik kwam uit een vegadering van mijn werk en stak de weg over om naar mijn auto te gaan. Op dat moment voelde ik een inslag, even later keek ik naar mijn handen die onder het bloed zaten en voelde ik de kou van de grond. Ik hoorde mensen, zag andere handen maar begreep niet wat er aan de hand was. Even later lag ik in de ambulance en nog snapte ik er niks van wat er was gebeurd. Er werd vertelt dat een busje die achteruit reed mij had aangereden. In het Ziekenhuis werd er onderzoek gedaan en lopen zoveel mensen om je heen iedereen moet wat van je. Ik had een scheur in mijn kin een gat in mijn lip die gehecht moest worden. Mijn linkeroog ging al meer dicht zitten.Ik durfde mijzelf niet te zien.

Bezig met laden...

2 Reacties *

Standaard profielafbeelding
RJ
20 februari 2023
Dag Angel68, wat een schrik! Ik herken je verhaal; werd zelf wakker in het ziekenhuis terwijl ik aan het wandelen was. Had geen idee en dan plots al die mensen om je heen, pijn, verwarring. Ik begreep er niets van. Neem de tijd om van de schrik te bekomen, doe dat echt. Ga niet direct door met de dagelijkse dingen (werk en zo) - dit heeft tijd nodig. Laat jezelf goed onderzoeken en praat erover. Goed dat je je verhaal hier deelt!
20 februari 2023

Als antwoord op door 503119fd6a9946…

Bedankt voor je reactie, ik zit met zoveel emoties in mijn lijf herken mijzelf even niet.