Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor verkeersslachtoffers

Aanrijding van fietser

Eind juli van dit jaar kwam ik uit mijn werk. Bij de doorgaande weg waarop ik reed was een fietsersoversteekplaats (met haaientanden). De fietser, die eerst parallel aan mij reed en een bocht moest maken om over te steken, keek niet en stak over over. Ik ben na de aanrijding gestopt. Op het moment dat ik bij hem kwam bewoog de man niet en kwam er bloed uit zijn mond op het moment dat zijn ademhaling op gang kwam. Op dat moment kwam er gelukkig vanuit alle kanten hulp. De man heeft vervolgens bijna 3 weken in het ziekenhuis gelegen om alsnog te overlijden...

Ik heb contact gehad met de familie en zij nemen mij gelukkig niks kwalijk maar ze hebben het er uiteraard moeilijk mee. Het blijft alleen behoorlijk lastig om het beeld van de man uit mijn hoofd te krijgen. 

Bezig met laden...

3 Reacties *

13 september 2022
Hallo Rupie, bedankt voor je bericht. Ik lees dat je al contact hebt gehad met de familie. Mocht je hierin nog begeleiding nodig hebben kan dat via Perspectief Herstelbemiddeling: https://perspectiefherstelbemiddeling.nl/
07 september 2022
Lijkt me super heftig, heb het best een aantal keer bijna gehad.. iemand een keer na een zelfmoordpoging zo zien liggen (dus herken denk ik wel wat je gezien hebt..) EMDR is bij mij al 3x echt een mega hulp geweest. 100% is het bijna nooit maar het helpt heel erg een situatie neutraal te maken. Zou dit zeker adviseren. Sterkte met verwerken!
07 september 2022
Beste Rupie, knap dat jij je verhaal hier doet en het lijkt mij iets heel heftigs om mee te maken. Voor meerdere mensen om mij heen maar ook voor mezelf heeft EMDR erg geholpen om anders om te gaan met nare gebeurtenissen/herinnering.. Miischien zou dat jou ook kunnen helpen. Mvg Patrick