Wat is het beste../ ik weet het niet meer..
Hoi iedereen,
Het is alweer ff geleden dat ik hier een verhaal heb geplaatst. Ik ben gewoon erg bang dat ja geen idee hoe ik het kan omschrijven… maarja toch zit ik hier al 2 weken mee enja..
Als je een beetje wilt weten, van hoe en wat.. is het handig om mijn 1e verhaal te lezen.
Ten eerste, sorry als dit rommelig is getypt, ik stress hem echt super erg atm..
Ik heb binnenkort een trauma week, ik ben alleen erg bang voor hoe en wat… ik heb mijn psycholoog ook nog niet alles verteld wat er is gebeurd, omdat ik bang ben… bang dat ze het tegen mijn ouders vertellen, ik ben nu 17 en ik zit hier nu 2 maanden denk ik, ze hebben al wat meer dingen tegen ze gezegd wat ik liever niet wilde…
Ik heb de laatste dagen veel terugvallen, gedachtes en nieuwe dingen die in me opkomen wat hij allemaal heeft gedaan met mij. Slapen doe ik vrijwel niet meer, het is alleen maar denken, en wachten tot iemand wakker is van mijn Engelse vrienden om met hun te praten, over wat ze vandaag doen en alles. Hun zullen mij niet begrijpen, dus heb hun niets verteld...
Zou het handig zijn om toch alles wel tegen m´n psycholoog te zeggen... ik heb er veel twijfels over, aangezien ik haar dan ook ga & moet vertellen dat ik weer ben begonnen met mezelf te snijden.. ze vraagt er vaak naar, maar ik zeg altijd ‘nee, dat is gestopt’. Ik heb altijd een trui aan, dus ze kan niets zien.
Ik heb laatst een nieuw discord account aangemaakt en ben ik ´die oude vriend´zijn discord server gejoined via zijn tiktok. ik heb dingen terug gelezen over mij. Ik heb hem toen een prive bericht gedaan en toen begon hij erg raar over mij te praten, hij weet niet dat ik het ben.. hij zei ook ‘ ´wil je foto´s van haar, je kent haar niet maar you know’’
ik ben zo bang, dat het verkeerdt gaat. Mijn bewijs stukken waren kwijt bij de zeden, gelukkig weer terug, maar alles moest opnieuw worden aangevraagd, en het schiet maar niet op, alles moet daar opnieuw worden aangevraagd bij snapchat, tiktok, en alles..
is het raar dat ik de hoop verlies?
Ik wil gewoon zo graag iemand hebben die ik kan helpen, en dat iemand mij kan helpen... gewoon online, en maybe later in het echt kunnen afspreken.. :/
8 Reacties