Laatste beetje kracht
Hoi Allemaal,
Dit is de 2e keer dat ik wat ga delen hier. Ik zou graag willen horen hoe jullie ervaringen zijn en of jullie tips hebben!
Ik heb ergens in januari voor het eerst mijn verhaal gedeeld hier. Hoe moeilijk ik dat ook vond en zo lastig vond om terug te lezen ben ik toch hulp gaan zoeken door jullie meningen en ervaringen. Ik ben begonnen bij de POH-GGZ, bij mijn huisartsenpraktijk. Ik probeer stapje bij stapje wat meer te vertellen, maar ik vind het zo lastig. Ik krijg heel vaak paniek als ik er heen ga. Het gevoel dat ik (moet/ga) praten is al verstikkend voor me.
Nou heeft de poh mij doorgestuurd voor trauma therapie enzovoort, en blijf ik tot aan de beurt ben bij haar langs komen. Maar de lange wachtlijsten maken me onrustig, herkent iemand dit? Ik heb zo lang erover gedaan om hulp te zoeken en dan heb ik het gedaan, maar voelt het alsnog alsof ik achteruit ga, ipv voorruit.
Ik heb het gevoel dat dit me laatste beetje energie en kracht is. Het is nu of nooit. Elke dag de struggles maken me zo moe.
10 Reacties