Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor verkeersslachtoffers

Ik wil graag naar een bijeenkomst

Ik heb 3,5 maand geleden begin juli mijn vrouw en kind veloren ? bij frontaal auto ongeluk,  ik zou graag in contact willen komen met gelijkgestemden mensen (naabestaande) die ook iemand hebben verloren bij een verkeersongeval  om me verhaal te delen,  en om andere verhalen te horen in een praatgroep en niet via een (chat)   ik ben erg benieuwd of iemand me kan helpen waar ik terrecht kan 

Vriendelijke groet   Roy 

Bezig met laden...

4 Reacties *

14 maart 2022
Oh wat vervelend, dat het door Corona niet gelukt is. Hopelijk heb je wel met andere mensen kunnen praten over het tragische ongeval. Ik heb binnen mijn kennissen kring wel mensen die ook hun partner zijn verloren maar op een andere manier. En het is vaak ook meer dan 10 jaar geleden bij hun. Soms weten ze simpelweg niet meer hoe dingen gegaan zijn, en kunnen ze mij geen antwoord op mijn vragen geven. Ik lees dat je nog steeds wacht op het politie rapport!!! Ik wacht er ook nog op. Dit is echt vreselijk dat het zo lang duurt. Ik krijg mijn vriend er niet mee terug , maar het blijft door mijn hoofd spoken, en ik zoek zelf naar antwoorden hoe het heeft kunnen gebeuren. Misschien moet ik me voorbereiden dat het dus nog langer kan duren…. Bedankt voor je reactie
12 maart 2022
Beste Roy, Vreselijk om je verhaal te lezen. En helaas kan ik hier nu ook over mee praten. Mijn partner heeft ook een dodelijk auto-ongeval gehad afgelopen december. Ik ben nu aan het overwegen om naar een lot genoten groep te gaan om over mijn verlies te praten. Nu is mijn vraag aan jou, ben je er naartoe gegaan en heeft dit je steun kunnen bieden?
13 maart 2022

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

Beste W-47 Ik heb me toen de tijd aangemeld voor een praatgroep, er was toen wel een corona periode aan de gang wat het allemaal wat lastiger maakte. Slachtoffer hulp zou contact met me opnemen, die zijden dat het wel paar maanden kon duren omdat ze minimaal 6 tot 10 aanmeldingen nodig hebben. Ik wil graag me verhaal delen, omdat er wel wat dingen zijn misgegaan of wat raar verliep en ik wacht nog steeds op politie rapport en eindgesrek.. sinds ongeval 3 juli 2021
25 oktober 2021
Hallo Roy, wat vreselijk wat jou is overkomen. Ik ben blij dat je ons hier hebt gevonden. Slachtofferhulp biedt zeker fysieke bijeenkomsten aan voor nabestaanden van een verkeersongeval. Via onze website kun je je hiervoor inschrijven: https://www.slachtofferhulp.nl/emotionele-hulp/contact-met-lotgenoten/ Ik hoop dat je er wat aan hebt. Mocht ik nog iets anders voor je kunnen doen dan hoor ik het graag.