Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van seksueel misbruik en seksueel geweld

Lotgenoten contact

Er is eerder een oproep geweest, maar ik zou graag via de app in contact willen komen met lotgenoten van seksueel misbruik. Sta je hier open voor? Stuur me een privé berichtje met je nummer!

Even over mezelf! Ik ben 20 jaartjes jong en sinds kort kom ik uit voor mijn verleden. In mijn verleden ben ik namelijk vanaf mijn vierde tot recent misbruikt door mijn vader. Op dit moment zit ik opgenomen!

Bezig met laden...

3 Reacties *

22 juli 2021
Hallo [~2660] je bent op de juiste plek voor lotgenoten contact, maar het is niet de bedoeling om persoonsgegevens te delen. Je kunt ook hier je verhaal delen of reageren op anderen en in contact komen met elkaar. Wat Steven ook al aangeeft, mocht je je in deze publieke groep niet veilig voelen om dat te doen, hebben we ook nog altijd een besloten groep. Na een intake kun je daar lid van worden. Veel sterkte en als je nog vragen hebt, kun je altijd bij mij terecht. Groetjes, Eva
21 juli 2021
Hoi Laura, wat hoop je precies met een direct contact te bereiken? Je geeft namelijk privé informatie en vraagt deze ook terwijl je niet weet aan wie. Je schrijft dat je momenteel opgenomen zit, dus misschien is het goed om te kijken of er in die organisatie een ervaringsdeskundige aanwezig is of een professional met ervaring. Er bestaat namelijk ook het nodige risico in contact met anderen welke herstellende zijn. Je kunt elkaar enorm triggeren in herbelevingen en verplichtingsgevoel creëren om elkaar te moeten helpen. Dit kan jullie proces ook negatief beïnvloeden. De keuze is natuurlijk aan jou, maar ik wilde je toch pogen hier bewust van te maken. Desondanks succes gewenst en wees altijd welkom hier je verhaal te delen. Als dit te openbaar voelt voor je hebben we ook een besloten groep waar je toegang tot kunt aanvragen. Met vriendelijke groet, Steven
21 juli 2021
zo was mijn vrouw