Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor verkeersslachtoffers

Motor vs vrouw die niet oplet

4 weken geleden heb ik een ongeluk gehad met mijn motor. Ik ree op een recht doorgaande weg. Er stond een vrouw rechts vanuit een uitrit (drempel) te wachten. Ik ging er van uit dat ze mij voorrang zou verlenen want ze stond al een stukje op de weg. Op het moment dat ik dichterbij kwam gaf de vrouw ineens een hoop gas waardoor ze haar auto voor mij gooide. Ik toerde nog en gaf gas met de koppeling ingedrukt waardoor ze mij zou horen. Echter reed de vrouw door waardoor ik een noodstop moest maken. Bij deze noodstop slipte mijn motor weg waardoor ik ten val ben gekomen. Ik Glee vlak voor haar auto tegen een stoeprand aan en ben stil gekomen tegen een lantaarnpaal. Bij deze val heb ik beide benen gebroken. Links een open botbreuk, kuitbeen en scheenbeen doormidden. Rechts m’n enke op 2 plekken gebroken. Alle hulpmiddel waren snel ter plaatsen.  De vrouw reageerde erg arrogant en ziet haar fout niet in. Ik zit erg in over mijn herstel en ben benieuwd hoe lang het haar duren

Bezig met laden...

1 Reactie *

09 juli 2021
Hoi Amon, wat een heftig verhaal. Ik kan me helemaal voorstellen wat voor een klap dit is geweest. Ik herken me in het verhaal van de tegenpartij die arrogant/boos reageert. Dit is vaak een eerste reactie omdat mensen niet schuldig gevonden willen worden (denk ik) en zelf vooral enorm geschrokken zijn. Misschien kan je het nu even rust geven en haar later over twee a drie maanden iets schrijven/bellen. Het belangrijkste is dat je nu aan jezelf denkt! Ik wens je een fijne dag!