Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor verkeersslachtoffers

Auto te water

Afgelopen weekend ben ik door een ongeval door gladheid te water geraakt in een sloot geraakt. Nu heb ik steeds huilbuien ondat ik weet datbdit ook heel anders af had junnen lopen. Iedereen zegt dat ik maar moet denken datbij er nog ben maar b llijf huilbuien houden en herbeleef het en met name de angst keer op keer weer. Is dit een normale reactie?

Bezig met laden...

6 Reacties *

11 februari 2019
Succes!
11 februari 2019
Dank je Renée Zal zeker meer hulp zoeken als het te lang aanhoudt.
11 februari 2019
Ieder mens reageert anders op een ongeval. Dus jouw reactie is heel begrijpelijk. Als je angsten niet minder worden moet je misschien assistentie vragen? Toen ik van mijn fiets ben gereden was ik gelijk buiten bewustzijn en nogal akelig beschadigd. Ik werd prettig gedrogeerd. Gelukkig had ik geen angst om weer op de fiets te stappen. Ik herinner me niets van het ongeval. Jij helaas wel. Dus sterkte en ik hoop dat je je leven binnenkort weer op de rails krijgt. Renée
11 februari 2019
Ik denk dat dit een hele normale reactie is. Zeker omdat het nog zo kort geleden is! Ik heb bij mezelf het idee dat ik de situatie telkens opnieuw afspeel in mijn hoofd (inclusief gedachten en gevoelens) doordat er in een paar seconden/minuten zoveel gebeurt dat je lichaam haast geen tijd heeft om het te verwerken. En dat je lichaam het dus op een later moment verwerkt door het opnieuw te beleven. Hoe onprettig dat ook is....
11 februari 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

Dank je voor je reactie bloempje Ik hoor nl verschillende meningen. Dingen dat ik gewoon blij moet zijn dat ik nog leef en gewoon door moet gaan tot mensen die me wel snappen. Ik laat het maar gewoon gebeuren. Heb jouw verhaal ook gelezen en heb enorm veel respect voor je en je hebt gedaan wat je kon mijn inziens. Gr. Moppie
11 februari 2019

Als antwoord op door Anoniem (niet gecontroleerd)

Thanks Moppie. Mensen zitten altijd vol met adviezen, die stuk voor stuk goed bedoeld zijn, maar niet altijd helpen. Lijkt me inderdaad goed om de onnuttige maar te laten gaan en je vast te houden aan degene die je wel echt verder helpen. Groetjes Bloempje