zwaar verkeersongeval 2016
20 juni 2016 heb ik een verkeersongeval gehad ik ben achter op een stilstaande vrachtwagen gereden. Hoe het is gebeurt is nog steeds een groot raadsel vermoed word dat het een blackout is geweest. Dit ongeluk heeft eigenlijk mijn hele leven verwoest. Ik ben met spoed vervoerd in de ambulance mijn ouders zijn thuis opgehaald met de mededeling: als jullie je zoon nog in leven willen zien moet je nu meekomen. Die zijn vervolgens ook met spoed naar het betreffende ziekenhuis gebracht. Ik heb ongeveer een maand in coma gelegen op de IC vervolgens nog een tijdje op de neurologie afdeling om van daar direct naar het revalidatie centrum gebracht te worden. Dat hele traject doorlopen en afgewikkeld. Dit ongeval is dus al geruime tijd geleden nu maar neemt niet weg in wat voor ellende ik beland ben. Ik ben 80-100% IVA afgekeurd. Ik ben zelf linkshandig en laat ik daar nu net een beschadigde zenuw opgelopen hebben die na veel ziekhuisbezoeken en verschillende operaties nog steeds niet werkt en ook nooit meer zal gaan doen wel zo gemaakt dat het enigszins werkt maar niet hoe ik het wil. Ik ben pas 31 jaar het ongeluk kreeg ik op mijn 27ste net de dag nadat ik gevierd had dat ik jarig was geweest. Ik loop alleen maar tegen problemen aan en vraag me geregeld af had ik niet gewoon beter dood kunnen zijn. Alles waar ik voldoening uithaalde haal ik het nu niet meer uit zoals vroeger voel me ook tegengewerkt worden door alle stomme regels hier in Nederland. Zijn er hier mensen die hier ervaring mee hebben?
11 Reacties