1056 Berichten
Hey,
Ik ben vandaag een actieve campagne van Amnesty tegen gekomen en zou die hier graag met jullie delen (vanuit privé redenen, geen belangen oid).
Het gaat over aanpassingen van de verkrachtingswet. Over onderscheid dat wordt...
oud zeer
Hallo allemaal,
Ik weet niet goed wat ik moet zeggen, ik weet niet goed of er iemand op dit verhaal zit te wachten maar ik wil het toch graag typen.
Waar ik tegenaan loop ik het ''echte'' leven tegenaan loop is dat ik het idee...
Seksueel misbruik dochter
Hallo...,
ik weet even niet meer wat ik moet doen. Ik heb van de week een schrift gevonden van mijn dochter( ze had hem in de woonkamer in het dressoir neergelegd) waarin een hele nare ervaring staat beschreven wat zij op 13...
Omgaan met angsten/herbelevingen
Toevallig in gesprek over angst en overvallen worden en eventueel ook opgeslokt worden erdoor. Hadden het hieromtrent over Mindfulness en in het hier en nu komen. Ik wilde het volgende als tip/optie geven maar dacht laat ik het in...
Delen met je hulpverlener
Even jullie mening...
Ik heb vandaag namelijk een stuk van mijn verhaal gemaild naar mijn hulpverlener zodat we het er volgende keer over gaan hebben. Ik heb lang nagedacht of ik dit wel moest doen en of ik wel alles..alle...