933 Verhalen
Verhalen
Moet je praten?
Moet je praten over wat er precies is gebeurd? Of kun je het ook globaal houden tegenover goede vrienden? Mn psycholoog zei, dat ik met vriendinnen mag/moet/kan delen over het enorme zware gevoel dat ik nu heb omdat de angst voor...
Mijn ervaring
Vanaf kleins af aan weet ik niet beter dat me vader een alcohol probleem heeft , ik was 5 jaar toen mijn vader me begon te misbruiken, het werd met de dag en jaar ging hij verder , veel geweld keel dicht knijpen en meer van dat...
Hij maakte van zijn waarheid, mijn waarheid.
7 maanden geleden, begin september.. ik kwam thuis na mijn 3 weken vakantie bij een b&b in Limburg.. ik had het erg naar mijn zin gehad en ben nog als afsluiter met mijn ouders en broer wezen uiteten ook om mijn 21e verjaardag te...
Dag Angst
Een tijdje terug stilgestaan bij hoe angst een invloed had en hoe dat zich verder heeft ontwikkeld, dit om het duidelijker te maken voor de ander met de hoop dat het iets mocht bijdragen aan de angst van de ander op dat moment...
Voorstellen: Marina | Ambassadeur
Hallo allemaal,
Mijn naam is Marina, voorheen bekend als Stormwind op dit platform.
Ik was ongeveer 4 jaar toen ik door een jongen uit de straat seksueel misbruikt. Ik woonde in een klein dorpje. Dit is een tijd door gegaan...