933 Verhalen
Verhalen
Nachtmerries/herbelevingen
Hallo, mijn naam is Janne. Ik ben 31 jaar en door veel problemen thuis in verschillende internaten en pleeggezin gezeten. Echter hier ben ik misbruikt. heel ongebruikelijk want het was door mijn pleegmoeder..een vrouw dus...ik...
ervaringen met behandelingen
Dag allemaal
aangezien ik binnenkort voor het eerst ga starten met gesprekken, vroeg ik me eigenlijk af wat jullie ervaringen met verschillende behandelingen zijn geweest? Hoe makkelijk was het om te volgen op een...
Iemand die behoefte heeft aan hulp
Lieve mensen,
Ik heb drie vragen nav gebeurtenissen die ik heb meegemaakt. Ik zal eerst even wat achtergrondinformatie geven voordat ik de vragen stel.
In mijn tienerjaren ben ik een aantal keren aangerand op school en in de...
Verdrongen
Beste groep,
Als kind ben ik jarenlang seksueel misbruikt door mijn vader. Dit heb ik heel lang allemaal verdrongen. Ik wist niet dat het kon. Dat je dingen kunt verdringen omdat ze te pijnlijk en te traumatisch zijn. Maar het...
Praten
Ik ben nu 20. toen ik 18 was werd ik verkracht. Dit heb ik toen aan een paar mensen verteld maar nooit met veel details. Door dit hele gebeuren heb ik me ook afgesloten van mensen waardoor ik nu niet zulke hele goede vrienden heb...