933 Verhalen
Verhalen
Depressie, misbruik
Ik ben nu al een paar weken lid van deze Community, maar ik krijg het niet voor elkaar mijn verhaal hier op te schrijven. Ik voel me zo bagger!
Ik ben nu 40 en was 8 toen het gebeurde. Ik heb het lang weg gestopt, wel meerdere...
Verkracht door partner
Hey allemaal,
Ik ben nieuw hier. De laatste tijd zit ik een beetje internet af te zoeken naar een forum waar ik mensen misschien kan vinden met een soort gelijke ervaring. Kort gezegd, ik ben verkracht door mijn vriend en jaren...
Campagne Amnesty
Hey,
Ik ben vandaag een actieve campagne van Amnesty tegen gekomen en zou die hier graag met jullie delen (vanuit privé redenen, geen belangen oid).
Het gaat over aanpassingen van de verkrachtingswet. Over onderscheid dat wordt...
oud zeer
Hallo allemaal,
Ik weet niet goed wat ik moet zeggen, ik weet niet goed of er iemand op dit verhaal zit te wachten maar ik wil het toch graag typen.
Waar ik tegenaan loop ik het ''echte'' leven tegenaan loop is dat ik het idee...
Seksueel misbruik dochter
Hallo...,
ik weet even niet meer wat ik moet doen. Ik heb van de week een schrift gevonden van mijn dochter( ze had hem in de woonkamer in het dressoir neergelegd) waarin een hele nare ervaring staat beschreven wat zij op 13...