933 Verhalen
Verhalen
Omgaan met angsten/herbelevingen
Toevallig in gesprek over angst en overvallen worden en eventueel ook opgeslokt worden erdoor. Hadden het hieromtrent over Mindfulness en in het hier en nu komen. Ik wilde het volgende als tip/optie geven maar dacht laat ik het in...
Delen met je hulpverlener
Even jullie mening...
Ik heb vandaag namelijk een stuk van mijn verhaal gemaild naar mijn hulpverlener zodat we het er volgende keer over gaan hebben. Ik heb lang nagedacht of ik dit wel moest doen en of ik wel alles..alle...
Iets wat ik niet wilde
Ik weet niet goed hoe ik mijn verhaal moet starten, wat ik wel weet is hoe het is begonnen. Het begon namelijk met een hechte vriendschap, zo eentje waar je altijd als er iets is bij de ander terecht kan. We werden steeds hechter...
Mensen waarschuwen voor de dader? Of laten rusten?
Vorig jaar heeft mijn partner een bommetje laten vallen over seksuele mishandeling dat hem is overkomen in zijn jeugdjaren. Gelukkig heeft hij hulp met het verwerken van zijn trauma's en gaat het de goede kant op.
we hebben een...
lichamelijk en seksueel mishandeld
Hai, ik ben een meid van 18 jaar.
Mijn ex stiefvader heeft me voor 8 jaar mishandeld, geen eten geen drinken geen vrienden mogen maken, schreeuwen in mijn gezicht, slaan en elke dag 25 bladzijdes strafwerk schrijven en soms zelfs...