1034 Berichten
Drie jaar gelden ben ik verkracht en ben sinds dien nooit meer intiem geweest met iemand. Ik zou wel graag weer intiem met jongen willen zijn, maar ben bang dat het weer gebeurt, dat het zelfde voelt of dat ik erdoor weer...
Wat een leuke avond had moeten worden.
Een paar weken geleden had ik een etentje bij een goeie vriendin die wat te vieren had. Omdat ik wist dat er champagne geschonken zou worden, besloot ik de metro te nemen ipv de auto.
Na een gezellige avond besluit ik naar...
Angstklachten
Hallo,
Ik werd 6 jaar geleden, op mijn 16de verkracht door mijn toneel docent. Ik heb meteen aangifte gedaan en werd goed gesteund door mijn familie en vriendin. Heel lang had ik het gevoel dat ik geen last had van deze...
Iemand ervaring met aangifte doen?
Ik ga binnenkort aangifte doen van verkrachting dat 10 jaar geleden is gebeurd. Ik weet wie dit heeft gedaan maar heb hier geen feitelijk bewijs van. Iemand die hier ervaring mee heeft?
Mijn proces is begonnen..
Hoi lieve allemaal,
Dank je wel dat ik hier mag delen wat ik wil delen. Delen met mensen die hetzelfde hebben meegemaakt.
Pas kort geleden is mijn proces begonnen. Mijn proces met seksueel misbruik. Intensieve EMDR, al ruim een...