1034 Berichten
Hallo iedereen,
Ik heb een tekst geschreven en een video gemaakt rondom het thema kindermisbruik en dat wil ik graag met jullie delen.
Dit werk gaat over een stem bieden aan het kind dat nooit heeft mogen spreken. Ik ben er op...
Mij verhaal
Hii ik had een relatie met mijn ex. De eerste 3/4 maanden waren zo fijn samen. Daarna wilde hij wat meer maar, ik niet. Hij begon met aanraken op bepaalde plekken. Achteraf zei ik dat ik het niet fijn vond. Volgende x was het niet...
Mijn beste vriend
Mijn beste vriend.
ik heb 4 jaar geleden een jonge ontmoet vanaf het begin zijn wij al beste vrienden. Er is nooit iets gebeurd op seksueel gebied omdat ik dit ook totaal niet zag zitten. Ik bleef daar ook al jaren slapen omdat...
Sextortion
He, ik het slachtoffer geworden van sextortion. Ik voel me nu ontzettend dom en heb heel veel stress over dat de beelden verspreid worden. Ik heb een paar dagen op snapchat met iemand gechat, en het leek een heel aardig persoon...
Mijn verhaal
Ik zou graag voor het eerst mijn verhaal willen delen. Nouja ik heb mijn verhaal 1 keer verdeeld aan mijn vriend, omdat het veel invloed heeft op de seks en daarom is het wel belangrijk dat ik het hem vertelde. Dus hier komt het.
...