1034 Berichten
Hallo iedereen,
Ik merk dat ik behoefte heb aan een online peer support groep. Hebben jullie daar ook interesse in? Als er genoeg interesse is, is het wel een mogelijkheid om zoiets op te zetten denk ik. Ik krijg ook binnenkort...
Wanneer wist je dat je te maken had met seksueel misbruik/seksueel geweld?
Hi allemaal,
Ondanks dat er in de huidige maatschappij meer aandacht is voor slachtoffers van seksueel misbruik en seksueel geweld, is het soms nog moeilijk om een eigen ervaring als seksueel misbruik of seksueel geweld te...
Wellicht kan mijn verhaal jou helpen
Als ik 1 iemand kan helpen met dat wat ik hieronder schrijf dan ben ik al zo blij….
Wow, wat een jaar! Voor heel veel mensen is 2020/2021 een hele moeilijke tijd (geweest), maar voor mij is het de beste tijd uit mijn leven...
Mijn verhaal en tips behandeling?
Ik ben vroeger van jongs af aan tot ongeveer mijn twaalfde seksueel misbruikt door mijn vader. Eerst was het ‘onschuldig’, maar het ging van kwaad tot erger. Al lange tijd loop ik in de ggz vanwege psychische klachten, maar nooit...
Boek
Lieve lotgenoten,
Ik wil graag een boek gaan schrijven over mijn ervaringen met seksueel misbruik en hoe ik na jarenlang misbruik weer voor het leven koos. Ik wil opschrijven wat mijn verleden mij geleerd heeft, hoe het mij...