1033 Berichten
Als het ineens naar boven komt (hervonden herinneringen)
Ik heb jarenlang niets geweten, maar dan ook oprecht geen herinneringen gehad. Ik heb wel altijd een onrust ervaren, het gevoel dat er iets mis was en dat mij op seksueel gebied onrecht aangedaan was. Dat werd dan bijvoorbeeld...
Als je onbegrip ervaart terwijl je steun nodig hebt
Als je een heftige gebeurtenis meemaakt waarin jij slachtoffer wordt, kun je stuiten op onbegrip in je omgeving. Mensen die zich afvragen hoe het heeft kunnen gebeuren. Of vinden dat je zelf verantwoordelijk bent. Dat kan voelen...
Mannen met slechte bedoelingen
Ik ben ws ong. 7 keer sexueel misbruikt geweest. Na de laatste keer leef ik een teruggetrokken bestaan. Ik kan het allemaal nie tmeer aan. Ik had aangifte gedaan, maar was bang voor repraissailles dus heb ik niet doorgezet. Omdat...
Ik kan niet meer.
Ik ben helemaal de weg kwijt, na 1 sessie bij de psycholoog vroeg hij om brieven te schrijven. Brieven aan de daders. Alle agressie kwam omhoog. Ik sta niet meer voor mezelf in. Ik ben nog steeds met die ene persoon aan het appen...
Wel of niet verkracht?
Hi allemaal,
Anderhalf jaar geleden had ik nog met mijn ex, we zijn beide nog jong en als je zo jong bent heb je vaak veilig seks. Ik zit zelf aan de pil maar desondanks wilde ik toch dat hij een condoom gebruikte in het begin...