1033 Berichten
Seksueel misbruik door narcistisch vriend/ex
Dag lieve allemaal,
Mijn naam is Ro. Enige tijd geleden kwam ik op de website van slachtofferhulp terecht.Wat een openbaring.
Ik heb en rugzak vol aan ervaringen. Inmidels mag ik het wel een rolkoffer noemen denk ik (haha)
Hela...
Voorstellen Ambassadeur: Laura
Mijn hele leven is best “bewogen” geweest, al druk ik dat dan nog zachtjes uit. Ik kom uit een gebroken gezin, waarbij veiligheid of je veilig voelen niet altijd van zelfsprekend was. Ik heb op jonge leeftijd dingen meegemaakt die...
Geen idee hoe...
hoi allemaal,
ik ben niet van plan om alles hier te zeggen, maar ik wil gewoon even wat kwijt en misschien kan iemand mij er bij helpen :)
ik was erg goed bevriend met een jongen ( J ) , sinds 2019. ik werd een keer random...
Geaardheidtwijfels
Goedemorgen,
zijn er hier meer meiden die na hun trauma op latere leeftijd hele erge twijfels kregen over hun geaardheid? Ik heb hier nu al sinds oktober 2021 last van. Please help me out ???
ik weet het niet meer
beste lezers
eerst moet ik beginen met te zeggen dat ik me rot schaam dat ik nu pas aan de bel heb getrokken maar ik zal bij het begin beginnen
ik ben geboren in een grote stad en ben op jonge leeftijd verhuist naar een dorp...