Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van geweld

Webinar: Hoe (her)pak ik de regie over mijn leven?

Bij Slachtofferhulp Nederland ontwikkelen we continu door aan nieuwe producten om slachtoffers en hun omgeving nog beter te helpen. Aankomende 14 december organiseren we de eerste keer een webinar voor lotgenoten van de community en de face 2 face groepen. 

Je vindt het evenement hier. 

Deze community is er om lotgenoten met elkaar in contact te brengen. Je deelt je ervaring en een ander herkent zich hierin. Herkenning en erkenning ervaren helpt je in het verwerkingsproces. Toch is praten op een online forum met elkaar niet altijd voldoende. Je kunt niet helemaal de diepte in. 

Om wat meer de diepte in te kunnen duiken met elkaar, bieden we eenmalig een webinar aan waarin we met elkaar in gesprek kunnen samen met een expert. Een webinar is een online bijeenkomst met een kleine groep mensen waarin een onderwerp besproken wordt. Er is plek voor 3 deelnemers van de community en 3 van de face-to-face lotgenoten groepen. Als er meer behoefte aan is, laat het dan vooral weten. Dan plannen we graag een volgend webinar. 

Het doel van het webinar is dat we handvaten geven om regie te kunnen houden op jouw leven ondanks deze ervaring. Wat kan er wel? Wat kun jij doen om de regie weer terug te nemen. 

Bezig met laden...

4 Reacties

08 december 2020
De link bracht me om de een of andere reden telkens naar algemene startpagina. ? helaas is het overdag dus onder werktijd. Wilde daar reageren maar is een andere groep dus dacht doe hier maar dan ?
08 december 2020 (bewerkt)
https://community.slachtofferhulp.nl/hoe-pak-ik-de-regie-over-mijn-leven
07 december 2020
Waar aan te melden? Hier of prive bericht of?
08 december 2020 (bewerkt)
Hi [~1365] als je op de link klikt ga je naar het evenement. Daar kun je je aanmelden! :-)