Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van seksueel misbruik en seksueel geweld

Angst door afpersing

Ik ben zo dom geweest om in te gaan op avances van een dame op een datingsite om webcamsex te hebben. ik ben gefilmd en wordt nu bedreigd met publicatie. Ze persen me af en dat stopt natuurlijk niet. Leef in angst op dit moment, een zeer onaangenaam gevoel. 

Heb wel al aangifte gedaan bij de politie. Zij adviseren om te stoppen met betalen. Ik ben daar uiteraard huiverig voor. Maandag is de verjaardag van mijn vrouw, ik kan niet echt met dit 'cadeau' aankomen nu ....

Bezig met laden...

2 Reacties *

30 oktober 2020
Hoi, wat vervelend voor je! Ik denk dat geen enkel moment een gunstig moment is. Maar ik denk wel dat je beste optie toch echt is om te stoppen met betalen. Hoe vervelend ook, anders komt hier nooit een eind aan en ben je straks flink wat euro's lichter.. Dan kan je er maar beter zsm mee stoppen. Succes!
30 oktober 2020
Heel vervelend natuurlijk. Maar eerlijkheid duurt het langst. Misschien niet het leukste verjaardagscadeau. Maar als ze op een later moment hoort hoe lang dit al speelt dan komt dat er denk ik alleen nog bovenop. P.s. avances op een datingsite. Ik denk dat je dan nog wel meer te bespreken hebt dan alleen dit met je vrouw. Zure appel waar je doorheen moet maar als je van je vrouw houdt dan lijkt me daar het begin