Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van seksueel misbruik en seksueel geweld

Geforceerde naaktfoto's

Ik praatte online met een jongen die 4 jaar ouder dan me was (ik was 15 toen de foto's begonnen). Eerst was het leuk en gezellig en uiteindelijk begonnen gevoelens te ontwikkelen. Na een paar maanden wilde hij meer, maar ik voelde me er niet fijn bij. Hij werd boos als ik nee zei tegen foto's maken met minder kleding aan. Ik voelde me hierdoor vaak rot en ik wou dit niet meer, dus uiteindelijk begon ik erin mee te gaan zolang het niet helemaal naakt was. Hij wou nog steeds meer en begon me te forceren om ze te nemen (hij werd anders weer boos etc). Ik heb tegen mijn zin in compleet naakte foto's gemaakt van mijn geslachtsdelen. Dit ging ongeveer 1,5 jaar door. Ik was er uiteindelijk klaar mee en heb het uitgemaakt met hem. 

Het enige ding is, ik zit nu dus met een soort trauma (volgens mij). Wanneer ik met mijn huidige vriend sex heb en we zijn klaar, dan sluit ik me af van hem. Ik heb een keer een paniekaanval na de sex gehad. Ik voel me soms rot nadat we het gedaan hebben. Ik wil hier heel graag vanaf komen, maar ik weet niet hoe...

Bezig met laden...

6 Reacties *

23 oktober 2020
https://www.politie.nl/aangifte-of-melding-doen#link-geweld-bedreiging-of-discriminatie Bij t kopje `iemand heeft hinderlijke vragen /bedoelingen" succes! hug
22 oktober 2020
Wat een nachtmerrie! Bedreiging met foto's of om de foto's te verkrijgen is strafbaar, aangifte doen bij zedenpolitie als hij je bedreigd heeft, zoveel mogelijk gegevens van diegene verzamelen/doorgeven. Anders doet ie t zo weer. Je was nog minderjarig notabene is hij nog meer strafbaar en niet met vreemden praten in t vervolg al is t spannend. Lekker boos laten die gasten en blokken! gelijk. Of eerst facetimen/cammen etc, kijk hoever hij gaat en hopen dat de ander t niet opneemt als jij wellicht uit vrije wil ook zo ver wilt gaan. Wees voorzichtig, zorg goed voor jezelf en j priveleven. Ik hoop niet dat je er lang last van zult hebben, maar in mijn studententijd heb ik nog weleens een vriendje mn fotos laten maken (me van geen kwaad bewust), dat achtervolgt me 17jaar later nog steeds. Als t niet mn geweten is dan wel mn geschade vertrouwen met wat alleen voor zijn ogen bedoeld was, ook al is t voorbij tussen jullie je wilt natuurlijk niet dat hij dat gaat delen/ laten zien aan anderen. sterkte meid, liefs Mizu
14 oktober 2020
Hoi Nebula, allereerst vind ik het heel vervelend dat je dit hebt moeten meemaken. Ik kan me heel goed voorstellen dat je hier veel last van hebt en onzekerheid ervaart wat er met die foto's gaat gebeuren. Goed dat je hier je verhaal doet en steun zoekt. Heb je gezien dat Slachtofferhulp een speciaal onderdeel op de site heeft over sexting? https://www.slachtofferhulp.nl/gebeurtenissen/seksueel-misbruik-geweld/sexting/ Goed dat je je huidige vriend in vertrouwen hebt genomen. Dat is belangrijk, dat je je verhaal deelt. Als je schrijft dat je traumatische gevoelens hebt, dan is het goed om hulp te zoeken om dat te verwerken. Mijn advies zou zijn om er met de huisarts over te praten en te kijken of je psychologische hulp kunt krijgen. Ik heb gemerkt dat dat enorm kan helpen bij het verwerken van een trauma. Ik wens je heel veel sterkte. Je kunt altijd een beroep op ons doen, je staat er niet alleen voor.
14 oktober 2020

Als antwoord op door c8366708a41e4e…

Super bedankt voor uw hulp en steun! Het betekent veel voor me.
13 oktober 2020
Ik zou zeggen begin met een gesprek met je huisarts. Deze kan je doorverwijzen naar professionele hulp. Daarnaast is je iets aangedaan, daar mag je zeker iets van vinden. De vraag is natuurlijk wat je ermee wilt. Heb je je vriend verteld wat er is gebeurd of iemand anders?
14 oktober 2020

Als antwoord op door 00d006b83b414f…

Ik heb er vaak met mijn vriend gepraat over wat die jongen allemaal bij me heeft gedaan. Ook heb ik er met mijn beste vriendin erover gepraat.