Misbruik door mijn ex
Hey iedereen...
Ik ben een meisje van 20 jaar en heb al enorm veel meegemaakt. Recent werd ik voor de tweede keer in men leven verkracht. Ik heb over de eerste maal tegen niemand iets verteld, behalve mijn toenmalige vriend. Hij heeft hier misbruik van gemaakt en besloot ervoor te zorgen dat ik dat alles nog een tweede keer kon meemaken. Het is frustrerend dat de politie er niets aan kan doen, ik heb te lang gewacht om aangifte te doen. De gevolgen zijn enorm, ik kan geen knuffel van vrienden verdragen zonder volledig te verkrampen. Ik ben doodongelukkig en voel me enorm alleen. Ik weet niet meer wat doen ?
Bezig met laden...
7 Reacties
Wat goed van je dat je het zo durft te delen. Ik snap dat je bang bent en je alleen voelt dat had ik ook heel erg, maar het komt goed. Dat je al je verhaal hebt gedeeld en naar de politie bent geweest laat al zien hoe sterk je bent! Ik snap dat het frustrerend is dat zij er niks tegen kunnen doen, ik hoop dat alles rustiger voor je wordt en dat je na het delen van je verhaal je iets minder eenzaam gaat voelen. Heel veel succes en sterkte ?
Net wat Marina schrijft. Heb je ook nog iets van andere hulp gehad? Heb je deze reactie van de politie gehad of een zeden team? Aangifte zonder bewijs is misschien een verloren zaak maar geen zaak starten is ook geen notitie van deze afschuwelijke gebeurtenis.
Als iedereen van iedereen aangifte zou doen dan zouden er "zonder bewijzen" behoorlijk wat veroordelingen kunnen plaatsvinden.
Nog niet eens te spreken over de winst voor jou om een grens te trekken naar die anderen en voor jezelf op te komen.
Als je nog geen hulp hebt. Zoek deze. Sta niet toe dat je er alleen voor staat.
Heb je die wel, ga dan op zoek naar hulp die meer aan sluit bij je (er vanuit gaande dat je daar je verhaal gedeeld hebt), want met deze omschrijving denk ik dat deze niet bij je past. We horen het nog graag van je.
Wat heftig en wat zal je je eenzaam voelen! Wat goed van je dat je dit wil delen met ons. Balen dat de politie niks meer kan doen voor je. Heb je verder nog hulp gevraagd? Er met iemand over praten? Uit eigen ervaring weet is dat je ooit die knuffel wel weer aan kan, echt waar! Maar helaas moet je eerst dit traumatische gebeuren een plekje geven. Ik wens je heel veel sterkte??
En als je je verhaal verder wil delen of even lekker je hart wil luchten mag je mij altijd een privé berichtje sturen!
Sterkte lieverd❤️