Gezwegen over misbruik

4 reacties
0
120 weergaven

Hi allemaal. Ik ben een vrouw van 22 jaar oud en ik ben de afgelopen jaren steeds meer in de knoop

geraakt met het feit dat ik vroeger bij zwemles ben misbruikt. De enige die dit van mij weet is mijn beste vriendin, maar ik ben nooit in details getreden. Zelfs mijn familie weet hier niets van af. Ik durf ook niet te zeggen hoe oud ik was, maar het was sowieso op de basisschool, dus het moet een jaartje of 8/9/10 zijn geweest.

Ik weet écht niet wat ik hiermee aan moet. Door de jaren heen dacht ik er weleens aan, maar de afgelopen jaren werd het steeds meer. Nu is het al maanden lang iedere dag. Iedere dag zie ik de kop van deze vent terug. Deze zwemleraar die mijn lichaam tot zichzelf toe-eigende. Een minderjarig meisje, stiekem in de kleed hokjes aan mij zat. Mij aan hem liet zitten. Het genot van zijn gezicht is in mijn flashbacks duidelijk te zien. Rond die tijd begreep ik nooit zo goed wat dit was. Wel dat dit verkeerd was en ik het helemaal niet leuk vond. Pas jaren later, ik denk zo’n 4-5 jaar geleden realiseerde ik mij wat me is overkomen. Ik voel me al maanden lang vies, gebruikt, betrayed, en vooral machteloos. Ik blijf me ook afvragen of er meerdere waren... of hij nog steeds zwemleraar is en hoeveel slachtoffers er inmiddels zijn. Maar ik wil vooral van dit vieze gevoel afkomen, ik douche me zoveel als ik kan maar het vieze gevoel gaat niet weg. Ik voel me écht machteloos tegen over het feit dat het zo lang geleden is en het überhaupt is gebeurd. 

Ik weet het gewoon echt niet 😔

bedankt voor het lezen. & stay safe in deze gekke tijd.