Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van seksueel misbruik en seksueel geweld

Voor de eerste keer weer seks na het incident

Gisteravond heb ik 6 maanden na het incident weer voor het eerst seks gehad..

Vorig jaar een relatie gehad met veel geweld, manipulatie en misbruik.. eind december bruut verkracht.

Maar gisteravond dus weer voor het eerst seks gehad, en NIKS ging tegen mijn zin in..

Ik had controle,

Ik wilde bijvoorbeeld de dekens over mij heen, had alleen mijn broek uit en mijn dikke trui nog aan..

Maar dit is niet hoe ik mezelf ken.. voor alles was dit nooit hoe ik seks had, alles ging uit, liet ik me gaan, genoot ik volop en was er niks wat ik niet wilde proberen of voor open stond..

Gisteravond daarintegen was ik heel erg krampachtig, ontzettend onzeker, heel gespannen.. erg vochtig, maar niet opgewonden. Ondanks dat alles op mijn tempo ging begon ik naar erg te trillen toen het klaar was.. 

Heb ik mijn lichaam en geest niet genoeg tijd gegund om te herstellen?

Omdat ik van nature zo seksueel actief ben, niks kon met het gevoel van seks willen hebben.. heb ik mezelf geforceerd?

Het proces bij de politie is nog volop bezig.. alles staat nog vers op mijn netvlies, en ik ben nog lang niet mezelf.. waarom ben ik dan toch hiervoor gegaan.. denk ik nu. 

Ik ben in de war en verdrietig 

Bezig met laden...

6 Reacties *

09 juni 2020
Het voornaamste wat ik kan zeggen is dat je altijd moet doen wat voor jou goed voelt, niemand kan je dat vertellen. Je moet zelf aanvoelen of je zelf verder wil gaan en onthoud dat je altijd kan stoppen. Persoonlijk heb ik de dag na mijn verkrachting gelijk seks gehad met mijn vaste vriend (1 jaar) en het vertrouwen in elkaar heeft ontzettend geholpen. Ook heb ik het veel van me afgepraat met de hulp van een psycholoog en mijn hechte kring. Veel sterkte
08 juni 2020
Je voelt je rot erna. Klinkt misschien raar maar koester dat contact met je gevoel. De seks die ik de eerste tijden had gehad waren emotieloos. Het weer intiem zijn met seks heeft de nodige moeite gekost. Dus al voelt het rot. Wees je gevoel dankbaar dat deze nog in contact staat met je en je waarschuwt en beschermd. Het zijn gezonde signalen. Negeer ze niet en neem ze serieus. Wat betreft te snel willen gaat. Als je eerst zo vrij was dan is er een behoorlijk contrast. Daar schrik je ook nog van natuurlijk. Je begint opnieuw voor je gevoel. Alsof je seksualiteit en intimiteit opnieuw gaat ontdekken. Geef jezelf daar de tijd voor. Alsof je een maagd in bed de tijd gunt om rustig te wennen aan het idee enzo.
07 juni 2020
Intiem met iemand kunnen zijn is toch een levensbehoefte. Als het dan niet prettig gaat, dan kun je dat niet negeren. Je doet je zelf geweld aan en dat gun ik je echt niet. Maak er werk van, het gaat niet vanzelf over.
07 juni 2020
Je schrijft niet voor niks deze post. Je legt al een verband met wat in december is voor gevallen. Dat heeft je meer aangedaan dan je ooit kon vermoeden. Zoveel dat je in een nieuwe vertrouwde situatie geen plezier beleefd en je jezelf niet herkent. Belangrijke signalen dat er wat aan de hand is, je verward voelt en verdrietig. Op de eerste plaats hoop ik dat je met je huidige partner hebt kunnen delen wat je nu ervaart. Op de tweede plaats stel ik voor je signalen serieus te nemen. Misschien is een gesprek met je huisarts een goed begin. Een afspraak met een medewerker van Slachtofferhulp is ook aan te raden of met het centrum seksueel geweld. Kortom maak er werk van! Goed dat je geschreven hebt.
07 juni 2020

Als antwoord op door 33a73443d5994c…

Dankuwel.. ja, ik heb geen eens een relatie met deze jongen, hij weet wel wat er is gebeurd maar ik deel eigenlijk verder niks met hem. Ik had mijn "eerste" keer na het incident anders voorgesteld.. en voel me niet prettig
07 juni 2020
Oh, hoe dapper en ook fijn dat je iemand hebt die om je geeft. Ik denk dat dat volledig normaal is. Niet opgeven :)