Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Nabestaanden van een ongeval of geweldsmisdrijf

Ouders verongelukt

Hallo allemaal 

Op 14 Augustus zijn me ouders verongelukt. Ik weet het pas gebeurt. Maar iedereen zegt doe dit doe dat. Ik snap het is goed bedoeld.Maar er komen nu zoveel emoties los. En die emoties maken me bang. Ik zit met zoveel raasende woede in me lichaam. Heb nu wel slaapmedicatie gehad. Maar de woede naar de dader is zo extreem.

Bezig met laden...

3 Reacties

24 augustus 2026 (bewerkt)

Wat een verlies, wat een nachtmerrie !

Wat ontzettend K*t dat je hier bent want dat betekent een aardverschuiving in je leven. Ook fijn dat je hier bent want hier moet je ( is mijn ervaring) helemaal niets en mag alles.
Hier ben je niet alleen met je woede, de slapeloze nachten, het intense verdriet en en ook f*ck you gedachten over al die ‘goed bedoelde‘ adviezen.

25 augustus 2026

Lieve Gebroken Voorgoed,
Wat ontzettend heftig en verdrietig wat je hebt meegemaakt.
Je beide ouders zo plotseling en op deze manier te verliezen is niet te bevatten. Het is heel normaal dat er heel veel emotie en woede loskomt.
Omdat je bang bent voor je extreme woede naar de dader voel je misschien de behoefte om daar 1 op 1 over in gesprek te gaan. Wanneer je 0900-0101 belt krijg je iemand van slachtofferhulp aan de telefoon die een luisterend oor biedt. Samen kun je zoeken naar waar jij behoefte aan hebt en wat je zou kunnen helpen.
Sorry dat ook ik nu met een advies kom maar zo'n ingrijpende gebeurtenis en verlies is niet alleen te dragen.

Ik denk aan je.
Liefs Anja

03 september 2026

Hoi ik wens je heel veel sterkte volgens mij heb ik dit ergens anders ook gelezen ben ook mn beide ouders verloren mn moeder na een heftig ongeval. Heel veel kracht gewenst