Inbraak
Hallo,
Zijn hier ook mensen die slachtoffer zijn van een inbraak?
Mijn ervaring:
Een inbreker kwam mijn slaapkamer binnen. Ik dacht dat het mijn vriend was (we slapen soms in aparte slaapkamers). Daarom schrok ik wel wakker maar was ik niet gelijk bang. Ik hoorde iemand van de trap af rennen en vroeg me af waarom mijn vriend zo hard naar beneden rende. Ik ben uit bed gegaan en ook naar beneden gegaan. De tuindeur stond open en ons hondje lag bang op de bank. Ik ging even bij hem zitten om hem gerust te stellen. Ik vroeg me af waarom mijn vriend de tuin ingegaan was en waar ons hondje zo van was geschrokken. Toen gromde ons hondje en toen pas drong tot me door dat er een vreemde was. Ik ben mijn vriend gaan halen en toen ik boven was, hoorden we de poortdeur dichtslaan.
De inbreker is dus in mijn slaapkamer geweest, ik ben achter hem/haar aan gerend (omdat ik dacht dat het mijn vriend was) en toen ik beneden op de bank zat, was hij/zij in de tuin en heeft mij daar zien zitten. Dat hakt er enorm in. Dat dichtbij zijn, in mijn slaapkamer waar ik op mijn kwetsbaars ben.
Los van een hoop gedoe, veel spullen kwijt, veel geregel met nieuwe sloten, contact met verzekeringen enz. ben ik behoorlijk van slag. Ik sta voortdurend aan, ben schrikkerig, snel boos, ongeduldig enz. Vaak een paniekerig gevoel in mijn lichaam. Ik kan me niet goed concentreren en ben ontzettend moe.
Het ging wat beter maar toen ik weer bij mijn vriend sliep, werd alles weer erger.
Is hier iemand die dit herkent? Zou je willen uitwisselen? Wat helpt jou?
Warme groet, en sterkte voor iedereen hier!