James van Tinder
Pffff wordt ik gek of?
Ik kom al wat jaartjes op datingsapps meestal herken ik de neppers snel.
Ik heb contact met James 45 jr. Geboren op Aruba en woont in Mijdrecht. Hij is heel liefven attent. We spreken 2x af in Reeuwijk. Wandeling gemaakt veel gekletst. Gezoend. Heel gezellig allemaal. Chat is heel lief en attent beetje ondeugend ook.
Maar ergens ben ik wantrouwig. Hijbis te attent.....of komt dat door mijn eerdere ervaringen?
Hij zou morgen/vandaag langs komen om bij mij thuis te lunchen.. ....ik geef hem mijn adres en toch . Twijfel ....ik kan hem online nergens vinden op foto gezocht Dus ik vertrel hem dat ik twijfelde gisterenavond dat ik niets van hem weet. Hij is soms telefonisch ineens niet berijdbaar. Ook als hij dan alleen thuis zoi zijn. Kids op vakantie. Het zijn de kleine opmerkingen die hij maakt en de niet te bereiken momenten dat ik twijfel.
Afijn ik deel mijn twijfels en hij belt meteen. Hij heeft begrip en ik moet er maar over nadenken. Ik zeg ik weet je achternaam niet. Waar je werkt en woont etc. En eerlijk is eerlijk ik deel dergelijke info ook niet voordat ik iemand ontmoet heb. Dus hij stuurt mij gisterenavond allemaal details. Achternaam en waar hij zou werken......kon er niets mee. Nergens te vinden online. Dus ik maak nog een grapje over dat ik zijn adres niet heb.... stuurt hij een adres door.
Ik natuurlijk als Sherlok in actoe. Hij woont daar dus niet!! Huis staat 1 op naam van heel iemand anders plus het staat momenteel te koop op funda plus de foto van de mooie pruimenboom in zijn achtertuin waar je een kozijn op ziet komt noet overeen met de foto's van zijn zogenaamde adres op funda. Echt wtf mensen???
Mijn asres snel uitvonze berichten verwijderd....lig er gewoon wakker van. Berichtje gestuurd dat ik het niet meer zie zitten en morgen gaat niet door......
5 Reacties
Ja dus goed dat je het gecontroleerd hebt.je moet niet iets afspreken thuis, op neutrale plaats niet thuis direct
Ik was er ook 1 keer ingetrapt met iemand wilde zijn adres niet geven.. omdat hij zelf gestalkt was door een oude liefde..maar dat vertelde hij pas dat hij bij mij in huis was..
Dus vandaar dat ik dat niet meer doe..dat hij wegging heb ik nog wel foto gemaakt van zijn auto met kenteken. Ik heb ook heel wat meegemaakt..wantrouw ook mensen. Online.
Maar goed alles is na te checken..al is het wel moeilijk foto s steken ze van Facebook..etc...
Goed dat je achterdochtig bent. Als iets niet goed voelt dan heb je het meestal bij het juiste eind. Ik zou dit contact zo snel mogelijk beëindigen. Sterkte
Goedemorgen Lid 13052,
Wat goed dat je jouw verhaal hier deelt.
In datingland lopen bijzondere mensen rond weet ik helaas uit ervaring.
Ik ben het met je eens dat dit inderdaad wel vaag is maar deze man bestaat wel echt: in die zin is het gelukkig geen scammer.
Wat mij opvalt is dat je schrijft dat hij wel direct de infomatie deelt zodra je er om vraagt. Misschien heeft deze man ook wel het een en ander meegemaakt en is hij net als jij ook heel voorzichtig geworden. Jij hebt ook veel informatie niet gedeeld schrijf je al.
Dat iemand niet op social media te vinden is, is tegenwoordig niet heel raar. Er zijn veel mensen die daar mee gestopt zijn en alles volledig verwijderd hebben.
Als je het toch een kans wilt geven (als hij daar nog voor open staat) blijf dan nog even op externe plekken afspreken en leg hem uit wat je twijfel is. Kijk hoe hij daar op reageert.
Ik wens je veel wijsheid toe in dit geval.
Blijf voorzichtig, blijf informatie controleren als je aan het daten bent, maar blijf er ook met een beetje vertrouwen in gaan.
Er bestaan namelijk ook nog goeie mensen en het zou zonde zijn als je die misloopt door eerdere slechte ervaringen.
Groetjes, Sylvia
Slachtoffer I Ambassadeur
Dankjewel voor je lieve reactie Sylvia. De druppel voor mij was het adres wat hij door gaf. Dat heb ik uitgezocht en hij woont daar niet. Heb hem inmiddels geblokkeerd.
Klopt goed gedaan..ik had gisteren ook 1..wilde niet zijn adres geven..dus dan zitten ze daar niet..