Vraag
Hey ik ben zo’n twee maanden geleden verkracht. Ik heb hier veel moeite mee en last van herbelevingen. Ik heb al therapie maar wat kan ik nog meer doen want ik heb het heel zwaar zacht uitgedrukt
Bezig met laden...
Hey ik ben zo’n twee maanden geleden verkracht. Ik heb hier veel moeite mee en last van herbelevingen. Ik heb al therapie maar wat kan ik nog meer doen want ik heb het heel zwaar zacht uitgedrukt
8 Reacties
Heel veel sterkte!
Hoi Lid,
Wat heftig dat dit is gebeurd! Snap dat je hier herbelevingen van hebt. Kan je dit delen met een therapeut? Misschien is een lotgenotengroep iets voor je zodat je hier wat makkelijker over kan praten.
Sterkte en als je vragen hebt mag je altijd een privé berichtje sturen
Liefs Marina
Hoi Lid,
Wat heftig dat dit is gebeurd! Snap dat je hier herbelevingen van hebt. Kan je dit delen met een therapeut? Misschien is een lotgenotengroep iets voor je zodat je hier wat makkelijker over kan praten.
Liefs Marina
Hoi Lid,
Liefs Marina
Hoi Lid-12400,
Therapie kan helpen de scherpe kantjes er af te halen. of dat het helemaal werkt.
bij mij helpt schrijven , het van mij af schrijven en het dan laten lezen door je hulpverlener of iemand anders die je vertrouwd.
liefs meey
Er over praten met lotgenoten
Hoi lid-2400. Ik ben een jongen die ook verkracht is. Ik weet niet wat ik hiermee moet, maar ik begrijp hoe moeilijk het is. Therapie helpt niet onwijs. Het is fucked up. Ik moest van mn ouders naar slachtofferhulp, maar het blijft lastig. Ik hoop dat je beter wordt
Sporten (en vooral boksen) kan misschien helpen