herkenning/ verhaal verkrachting
hallo allemaal,
ik ben 2 jaar geleden verkracht geweest door nu inmiddels mijn ex vriend, ik heb hem leren kennen via werk we waren toe collega's. ik zou 1 nachtje bij hem slapen, volgende dag moest ik er vroeg uit voor mijn werk ik werk als beveiliger, maar hij zei we gaan maar eens slapen jij moet er ook vroeg uit en heb je rust nodig. maar die avond verliep als een hel/ horrorverhaal. hij wilde graag seks maar ik niet, had er geen behoefte aan. hij begon me te zoenen en duwde hem weg en gaf aan dat ik het niet wilde, maar vervolgens zoende hij me weer en begon me uit te kleden en verkrachte hij me, ik bevroor en dacht ben ik niet duidelijk genoeg geweest. Voelde me zo vies en hulpeloos en sprake loos waarom moet dit mijn gebeuren, schaamde zo erg en wist niet wat ik moest doen. wilde weg maar deed het niet, bleef liggen en vroeg me de hele nacht af waarom. ik schaamte me zo erg en was mijn schuld, het deed zo veel pijn. heb het 2 jaar lang voor mezelf gehouden, ik kan er nauwelijks over praten op dag van vandaag als ik er over denk of spreek wordt ik misselijk en heb zo veel last van herbelevingen het wordt als maar erger. Ik kan niet eens normaal over straat lopen. binnenkort heb ik wel een trauma behandeling. maar ik weet niet of ik daarna nog normaal kan leven of nog iets moet doen met hem, bijv melding maken of misschien aangifte doen ik ben bang dat me weer gebeurd met hem.