Terugval.
Goede dag allemaal.
Na een voor mij depressieve start van jaar. Ging het wel weer redelijk vooruit. Begon weer wat mobieler te worden. Leek snel weer te kunnen fietsen en auto rijden. Begon me geliefde wandelen weer wat op te pakken.
Helaas heeft een hardnekkige en aanhoudende spier blessure roet in eten gegooid. Terug met krukken lopen. Weer thuis zitten, been rust geven. Geen fiets en wandelen meer. Zowel fysio als (huis)arts kan er niets mee.
Waar net weer even lekker ging. Leuke vooruitzichten, wordt je na 2.5 jaar weer terug geworpen. Ik weet het is een proces van vallen en opstaan.
Herkennen jullie je hierin? Heeft het voor gezorgd dat je ergens mentaal ook een klap heb gehad?
Hoop dat het verder allemaal goed gaat met jullie.
Groetjes stefan.
1 Reactie
Hoi Stefan,
Heel herkenbaar, ik zou als ik jou was weer eens contact opnemen met je arts van het ziekenhuis.
Heb ik ook gedaan nadat ik weer pijn begon te krijgen na 2 jaar, helaas daardoor weer geopereerd en weer revalideren. Maar ook daarna niet van de pijn af, doorgestuurd naar de pijnpoli.
Na 2x behandeld te zijn aan een zenuw, ben ik grotendeels van de pijn af.
Mijn advies blijf niet met pijn rond lopen en laat je doorverwijzen naar een pijnpoli.
Heel veel sterkte en succes 💪💪😘
Liefs Ilonka