Voor de Reactie in Prive-berichten.
Niet nodig... dan heb ik mezelf hier alweer van Verwijderd!
Ik zal hier ook nooit meer aanwezig willen zijn.
Je ontvangt geen Meldingen in de Mailbox terwijl die wel aan staan.
En zo steeds weer voor het Onverwachte staat. Ik ben hier totaal niet Veilig met mijn Problematiek, en hier zitten niets anders als ''Vrouwen'' wat dus ook een Probleem veroorzaakt. Want mijn Reactie is steeds weer fout, terwijl er met Misbruik te maken hebt!
En wat voor reactie moet je daarbij hebben>? Moet je er om gaan lachen ofzo.. want das is namelijk het gevoel ik hiervan krijg, vanuit die ''Lotgenoten''. Je moet zogenaamd rekening houden met anderen vanwege je Reactie, maar daarbij moet ik dingen laten? Hoe kan ik dan mezelf zijn? Terwijl je hier niet eens aanwezig kan zijn met Problematiek dat is te danken aan Hulpverlening en Mensen die Wegkijken van Traumatisch leed?
Het hoeft voor mij niet meer!
Ik ben er ook helemaal klaar mee... hier is het totaal niet Veilig voor een Man die met Seksueel Misbruik te maken heeft gehad, en zijn hele leven Geïnvalideerd word, zelfs om de manier van uitspreken.
Ik heb geen Identiteit. Ik heb totaal geen weet wie ik bent al persoon, en zelfs dat word hier helemaal weggevaagd door zogenaamde ''Lotgenoten'' omdat ik nooit hebt kunnen praten/uitspreken wat mijn Problemen zijn!
Het gebeurd gewoon overal opnieuw! Mijn Reactie is fout, en nooit het Misbruik dat afspeelt! Hoe praat je daar nou over als het he Vreselijk Boos maakt?
3 Reacties
Hallo GlennV90,
Zelf ben ik vrouw dus misschien vind je mijn reactie ook niet fijn.
Er zijn ook een aantal mannelijke lotgenoten op het forum (maar misschien minder actief?)
Mocht je een lotgenoten bijeenkomst willen proberen, online of fysiek, er zijn geloof ik ook bijeenkomsten speciaal alleen voor mannen die met misbruik te maken hebben gehad. Misschien vind je dat fijner?
Ik kan me voorstellen dat wat gebeurd is met je of wat je is aangedaan dat je dat vreselijk boos maakt en waarschijnlijk zal het voor mannen anders zijn dan voor vrouwen.
Het onbegrepen voelen herken ik wel, of van het kastje naar de muur gestuurd voelen.
Hopelijk vind je iemand waarbij je je wel begrepen en gesteund voelt.
Ik weet niet wat Praten/Communiceren inhoudt, en dat vormt hier een Gigantisch Probleem omdat totaal de Kennis/Weet niet er is daarvan. Ik wil het ook allemaal niet meer! Ik wil al mijn hele **** Leven DOOD zijn weg van de Vieze Misbruikende **** Mensheid als Mannen en Vrouwen op deze Walgelijke Misbruik Planeet, waar je nergens bij terecht kan als je Verkracht bent door de Buurjongen op zeer jonge leeftijd! Ik kan daar totaal niet mee leven dat een **** VADER klan beweren dat Kind in een Fantasie leeft!!! terwijl het op dat **** PAPIER staat dat je Seksueel bent Misbruikt!!!! Nergens kan je daarmee terecht! Zelfs hier is is het een Gewelddadige Mijnenveld omdat Mensen je precies weer naar hetzelfd wijzen! alsof mijn Spraak het probleem is? Altijd weer het Spraak/Reactie terwijk het **** MISBRUIK aangepakt moet worden!
Beste GlennV90
Je enorme boosheid kan ik begrijpen..
Zelf zit ik ook nog regelmatig met veel boosheid.
Jammer om te lezen dat je dood wil. Ook dat gevoel herken ik.
Wat andere lotgenootjes proberen duidelijk te maken, denk ik, is dat je boosheid volledig herkenbaar en begrijpelijk is en het echt vreselijk is wat je is aangedaan. Maar de scheldwoorden hier op die manier op het forum uiten niet de bedoeling is, snap je?
Dat hulpverlening niet altijd de juiste hulp bieden herken ik ook. En daarbij vaak van het kastje naar de muur en weer terug gestuurd worden, enorm frustrerend. Het heeft me vaak boos gemaakt.
Lijkt het je iets om ergens op een sportschool je boosheid op een bokszak los te laten? Geen idee of er een plek is waar dan ook het gevoel hebt dat je over je misbruikverleden kan vertellen. Of dat de hulpverlening waar je contact mee hebt daar iets in kan regelen?
Ik probeer maar wat mee te denken voor je maar misschien vind je het helemaal niks..