Slachtoffer van zelfde bedrijf?
Hallo allemaal,
Laatst heb ik al mijn verhaal gedeeld. Het voelt onrechtvaardig om stil te blijven zitten en niks doen tegen die oplichters. Zijn er hier mede slachtoffers op dit platform die door het 'bedrijf' digital eagle inc zijn opgelicht? En samen zouden willen kijken of een plan van aanpak mogelijk zou zijn om ze te kunnen straffen?
Momenteel is een jurist voor mij bezig om een brief op te stellen tegen het politie besluit dat ze geen onderzoek willen starten
Groet,
Turtle
Bezig met laden...
3 Reacties
Ik heb te maken gehad met buitenlandse oplichters. Ik mocht aangifte doen, de namen e.d. waren van belang. Die gaan een register in. Maar ze gaven meteen aan dat ik niets van mijn terug zou zien. Daar kregen ze gelijk in.
Hallo Turtle, is het noodzakelijk om door hetzelfde bedrijf opgelicht te zijn? Ik ken dit bedrijf niet, want mijn oplichters heetten anders. Maar ik zou het wel belangrijk vinden als de politie meer zou doen met de aangiftes. Als het daarom gaat doe ik mee. Groet,
Hoi Turtle,
Allereerst superdapper dat je je verhaal hebt gedeeld. Ik ken de oplichtende organisatie niet en ik weet ook niet je exacte verlies bedrag wat is wel weet ik dat de politie helemaal niets doet. Ook ik heb ze aangeklaagd meerdere keren maar ze vinden dit soort zaken niet belangrijk genoeg.
Wel wil ik je succes wensen !