ik ben in de war door intieme terreur
dag allemaal,
ik heb geen idee meer waar ik moet beginnen
ik heb in een relatie gezeten met een poolse jongen, ik was nog nooit zo verliefd (maar niet heus) na een maand zakte dat al snel af toen ik achter wat leugens kwam. de rode vlaggen waren er in het begin al gezien hij al aangaf obsessief te zijn en aparte sexuele fantasieen deelde en zelf op de eerste dag van onze ontmoeting deed alsof hij mij ging ontvoeren (voor de grap) hij is een stille antisociale jongen, waardoor ik dacht t zal wel goed zijn door ook de love bombing en blijkbaar het allemaal niet zien hebben aankomen.
ik werkte alles, had een eigen studio'tje, had alles weer opgebouwd nadat ik heb zelf een moeilijke jeugd gehad en heb dan ook geen ouders meer. al snel een maand nadat ik hem ontmoeten trok hij in, ik wou het niet liet het toe omdat hij loog over een eigen woning krijgen. al snel volgde het aan en af stoot gedrag, waar ik compleet in de war van raakte (zomaar opeens op de bank slapen, weglopen, mij controleren) maar het was nog in milde vorm.
nadat ik erachter ben gekomen dat hij nog een ex had in zn eigen land, werd alles erger, in het begin probeerde ik het nog met hem goed te praten.... je kent t wel. al snel nu met de tijd ben ik steeds meer haatdragender geworden. hij heeft me op wegen achter gelaten, liep altijd vooruit, pakte me telefoon af, beschuldigingen en proberen mij te laten bekennen vreemdgaan, extreem hard rijden,grappen maken over veiligheid. ik mocht wel naar buiten (althans dat claimde hij) maar zodra ik dan naar buiten ging dan was het feest. eindstand heb ik uiteindelijk met een samengewerkt, en omdat ja het verboden was om met 2 personen in 1 appartament te wonen, was ik druk bezig naar wat anders, voor ons samen.. was doodsbang dat mensen erachter zouden komen want ik ben nogal een formeel persoon. de schittering uit mn ogen was al weg maar ik had toch nog het idee dat we samen konden zijn?
ik ben toen verhuisd, weg uit mijn eigen omgeving. er hebben heel veel dingen plaatsgevonden oa sexueel overschrijdend gedrag. verkrachting weet ik niet zeker want ik zei dan nee en liet uiteindelijk toch het toe nadat hij bleef aandringen. heeft ook geprobeerd door te pushen waarop ik geweld in zetten om het te stoppen, en grapte dat het een grapje was. hij was een jongen waar zn emoties elk uur anders waren, en als hij zei dat hij gelukkig was dan was ik in hell, hij grapte dan ook om alles, en ik ben daar behoorlijk van in de war geraakt.
na heel veel gezeik, en ook keren dat hij mijn keel dichtkneep,me duwde, me inboedel naar polen bracht, mij mee naar polen bracht tegen mijn wil in. en me constant mentaal helemaal fucked up te maken. ben ik langzamer hand steeds bozer gaan worden. hij filmde me eerst, of nam me op, nam van fotos dat ik sliep
constant zat ik alleen met hem, ik ben in de ziekte wet gegaan met de smoes over mn verleden terwijl dit eigenlijk speelde en ik doodop was. hij bedreigde me nam me telefoon af en breigde en mn kat ook. en er was hier al 2x politie bij geweest maar doordat ik nergens terecht kon en me toen ook nog niet realiseerde dat erger was dan ik dacht. bleef ik bij hem. ik was financieel ook compleet afhankelijk.
in sept ben ik toen de stap gaan zetten, door al mn spullen in een opslag te zetten en dakloos te worden, nadat politie hem eruit heeft getrapt gezien mnr geen inschrijving had. had mijn telefoon stuk gemaakt en een nieuwe gekocht en die afgepakt, ben bij een vriend gaan overbruggen, hij stalkte me etc, mn zusje ook, etc etc, uiteindelijk ben ik teruggegaan vanwege me kat, want ik kon het niet verdragen om haar weg te doen, en hij zei dat hij een appartement voor mij alleen zou regelen. ik heb hem toen ook een schuldbekentenis laten tekenen.
alles was tuurlijk gelogen, en ik weet ook de vaker je terug gaat de erger het word. heeft een incident plaats gevonden waarin ik vooraf meegegaan ben tegen mijn wil in naar het buitenland. ik terug kwam met zn ouders, na dagen lange vernedering. ik fysiek hem een klap gaf waar zn moeder bij was nadat hij mijn telefoon afpakte. deze keer merkte ik dat ik nu echt heel ver in mn emoties zat dat ik dat deed omdat ik nog nooit in zon overlevingsstand heb gezeten. ik zit nu op een veilige locatie zonder telefoon want die heeft hij. ik wil uiteraard aangifte doen want er is zoveel gebeurd waaronder bijv kietelen tegen mijn wil gepaard sexuele intimidatie. mocht woning niet verlaten.mocht niet slapen in ''ruzies'' had soms geen eten dat ik gewoon helemaal in de war ben, en ook bang ben. ik ben namelijk terug gaan vechten deze afgelopen 2 jaar, want ik zag geen weg meer uit. en ik haat hem ergens.
het was of ik maak mezelf ooit af (want leven deed ik al een tijdje niet meer) of ik doe jou nog is wat aan terwijl je slaapt want ik kon t het niet meer aan. Dag en nacht was dit aan de gang
en alle plannen om geld te sparen en de tips en tricks werkte niet. niks werkte en niemand om mij heen wisten ook hoe ik hier uit kon komen. ik voelde me compleet hopeloos en veilig thuis deed niks.
hij heeft ook beeldmateriaal met mijn boze bedreigingen op zijn gedrag, en ik heb hem wel is gebeten uit angst, vanwege aanraking tegen mijn wil in, geslagen etc niet al te hard. want was bang dat ik ook een klap zou terug krijgen. ik dacht zelf dat ik eerst de narcist was, alles ging om praten volgens hem. ik noemde hem op begeven moment ook niet meer zijn naam in evt bewijsmaterialen die ik heb. en ik vraag me af of ik me eig aanstel, ondanks dat ik weet dat dit geen gezonde relatie was. en ik weet dat hij mij dingen heeft aangedaan, ben ik bang omdat hij niet zal opgeven met mij te vechten. dat ik geen kans maak.
het gebrek aan bewijs wat ik heb doordat hij dingen van mijn telefoon heeft verwijderd. belave getuigen die ik heb. heeft hij denk ik veel fotos/opnames/videos van mij waarin ik hem dus ook terug bedreigde uit angst.
ik weet dat het reactive abuse heet en ik trauma gebonden ben met hem, maar ik vraag me af hoe het zit in nederland met wet etc omdat ik weet dat je voor het beste bewijs, kalm moet blijven. maar hoe kon ik kalm blijven terwijl elke beweging die hij maakte op iets ingesteld was?
hij heeft mn kat overigens nu ook nog en mn spullen. kreeg een mailte binnen dat hij zich zorgen maakt om haar omdat ze niet meer thuis is gekomen . uiteraard heb ik geen contact. maar ik schaam me ergens ook gewoon omdat ik het idee heb dat omdat hij elke keer daarna weer normaal doet voor max een dag. dat ik me aan stel, het duurde ook lang voordat ik hulp zocht.
ik weet niet of ik dit bericht uiteindelijk ga verwijderen ivm openbare groep
1 Reactie