Versturen van pakket
Ik leerde deze man kennen via Facebook zei die mij en leuk vind en verliefd op me is en een toekomst met me wil nu vraagt die me adres voor een pakket te versturen met sieraden & geld vanuit Jemen via het rode kruis ik heb gestuurd dit echt niet kan doen nu is mij vraag hebben meer mensen hier ervaring mee.
Bezig met laden...
18 Reacties
Dit is een van de voorbeelden van datingfraude. Het pakket wordt dan bij de grens tegengehouden omdat er belasting of invoerrechten of iets dergelijks moet worden betaald.
Mijn dringende advies is om hier niet aan mee te werken. Het is een van de manieren om geld te krijgen.
Groetjes Sylvia
Slachtoffer I ambassadeur
Ik ben er ook niet op in gegaan. Daarna ben ik op deze site terechtgekomen en las daar waarschuwingen voor het aannemen van pakketten. Dat heeft mijn ogen geopend. Een ervaring rijker en een illusie armer.
Inmiddels weer gelukkig en allergisch voor datingsites.
Ik kan er soms zo boos om worden. Ga werken voor je geld, dat doe ik ook.
Ook Andrew uit den Haag spoort niet heb ik al geblockt is oversexed.
Dus dames op Pinterest zitten ze ook hoor pas op, nep figuren
De foto's welke gebruikt worden bij datingfraude zijn over het algemeen foto's van bestaande, ongeschuldige mensen die van internet zijn 'gestolen'. Door ze hier te plaatsen worden mensen die ook 'slachtoffer' zijn in een heel slecht daglicht gezet.
Ditzelfde geldt overigens ook voor namen.
Groetjes Sylvia
Slachtoffer I ambassadeur
Maar goed dat je hier je vraag stelt. Dan kan ik nog door mijn fouten iemand op weg helpen. Dus absoluut geen geld geven zeker wanneer je iemand binnen 2 weken nog niet gezien hebt en in he5 buitenland bevindt. Hoi mooi en heerlijk het ook allemaal klinkt en voelt. Ga absoluut niet in zee met zo'n iemand hoor. Hou van jezelf dat ben je op de eerste plaats zeker waard. Veel sterkte en hou je taai.
Had selfs een video van die man gebruikt
Om te overtuigen dat hij echt was, hoe dat mogelijk is snap ik nog steeds niet.