Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van datingfraude

Versturen van pakket

Standaard profielafbeelding
M

Ik leerde deze man kennen via Facebook zei die mij en leuk vind en verliefd op me is en een toekomst met me wil nu vraagt die me adres voor een pakket te versturen met sieraden & geld vanuit Jemen via het rode kruis ik heb gestuurd dit echt niet kan doen nu is mij vraag hebben meer mensen hier ervaring mee. 

Bezig met laden...

18 Reacties

04 maart 2025
Hallo M
Dit is een van de voorbeelden van datingfraude. Het pakket wordt dan bij de grens tegengehouden omdat er belasting of invoerrechten of iets dergelijks moet worden betaald.
Mijn dringende advies is om hier niet aan mee te werken. Het is een van de manieren om geld te krijgen.
Groetjes Sylvia
Slachtoffer I ambassadeur
Profielafbeelding voor CAS
CAS
04 maart 2025
Mijn date wilde ook dat ik een pakket vanuit China voor hem in ontvangst zou nemen. Hierin zou goud en geld zitten om de inklaringskosten te betalen.
Ik ben er ook niet op in gegaan. Daarna ben ik op deze site terechtgekomen en las daar waarschuwingen voor het aannemen van pakketten. Dat heeft mijn ogen geopend. Een ervaring rijker en een illusie armer.
Inmiddels weer gelukkig en allergisch voor datingsites.
M
04 maart 2025
Lucas Cristhof heet die persoon bij mij heeft het geld gekregen van de president van Jemen ook de sieraden geloof ik
CAS
04 maart 2025
Die van mij had het geld van een hoge pief in China gekregen voor het aanleggen van een tunnel. Mijn date heette Cas Smith.
M
04 maart 2025
Ze verzinnen van alles ongelooflijk we horen alert te blijven maar met de mooie praatjes is dat lastig
M
04 maart 2025
Ze verzinnen van alles ongelooflijk we horen alert te blijven maar met de mooie praatjes is dat lastig
CAS
04 maart 2025
Ze zijn zo charmant en palmen je in.
Ik kan er soms zo boos om worden. Ga werken voor je geld, dat doe ik ook.
04 maart 2025
Ik zit op tinder. Ik heb op tinder verschillende fake dating personen leren kennen w.o. Eric Wilson, ook bekend als Robert en nu als Ryan Carter. Hij was eerst ingenieur in de oliebussiness in Istanbul en nu orthopedisch chirurg in Syrië. Ook Humgrey Michael is fake. Trap er niet in dames en houd uw portemonnee gesloten
04 maart 2025
Oh jij ook al die Robert die is nep inderdaad ook dr. Fernando nep. En vele anderen die Duitser ook die in eifel woont gebruikt steeds andere namen op Tinder..grijze man met baartje..dan gaat hij weer op Tinder met zonnebril opnieuw met andere namen, vreselijk
Ook Andrew uit den Haag spoort niet heb ik al geblockt is oversexed.
Dus dames op Pinterest zitten ze ook hoor pas op, nep figuren
04 maart 2025
Super dat we elkaar via deze weg waarschuwen. Jammer dat er geen foto's geplaatst mogen worden, want veel rouwen zijn al erg gedupeerd door deze mannen
04 maart 2025 (bewerkt)
Ellyvera,
De foto's welke gebruikt worden bij datingfraude zijn over het algemeen foto's van bestaande, ongeschuldige mensen die van internet zijn 'gestolen'. Door ze hier te plaatsen worden mensen die ook 'slachtoffer' zijn in een heel slecht daglicht gezet.
Ditzelfde geldt overigens ook voor namen.
Groetjes Sylvia
Slachtoffer I ambassadeur
M
04 maart 2025
Dank je wel allemaal voor jullie reacties en jullie eerlijkheid ik wens jullie veel sterkte ongelooflijk ze zo met de gevoelens van mensen spelen
04 maart 2025
Hoi, ja zeker heb ik ervaring met een man diewilde investeren met een pakket van waarde. Waarbij ik zelf ook moest investeren wat het ging om een flink bedrag en hij vond dat als tegenprestatie moest. He5 heeft mij al met al meer dan 20.000 euro gekost en nog steeds geen pakket gekregen om mijn geld ook terug te betalen. Ik wist niet wat mij overkwam. De ene rekening na de andere kwam van de douane, verzekering, GLS, shel, btw, invoerrechten. Ik dacht dat dat normaal was maar ik voeldemuj daar niet prettig bij. Teveel geld maar bang voor incassobureau.en ik wilde min geld terug. Ik hield ook vast aan de mooie beloftes na 10 jaar alleen tezien geweest eindelijk de ware dacht gevonden te hebben. Een toekomst opbouwen samen zodat hij hier kon komen wonen. Ik wist van mijn ervaring vanuit opleidingen dat bedrijven daar aan moeten voldoen om goederen te transporteren van he5 ene land naar het andere land. Het is enorme dikke pech.
Maar goed dat je hier je vraag stelt. Dan kan ik nog door mijn fouten iemand op weg helpen. Dus absoluut geen geld geven zeker wanneer je iemand binnen 2 weken nog niet gezien hebt en in he5 buitenland bevindt. Hoi mooi en heerlijk het ook allemaal klinkt en voelt. Ga absoluut niet in zee met zo'n iemand hoor. Hou van jezelf dat ben je op de eerste plaats zeker waard. Veel sterkte en hou je taai.
04 maart 2025
Als iemand al een smoes heeft wil not op video. Zegt kan link niet openen..op zoom, dan is er niet iets aan de haak, want politie zegt ook eerst moet je die persoon zien op video..
04 maart 2025
Daar heb ik geen ervaring mee maar heb zo'n verhaal wel eerder gehoord. Doe het niet, voor mij klinkt het absoluut als oplichterij. Als je mijn verhaal zou horen, zou je ook direct zeggen hoe heb je het kunne geloven.
04 maart 2025
Ja ene dr. Vroeg mij geld te houden in mijn huis kwam hij dan later ophalen hij zat zgn in Syrië voor gewonde soldaten..afkappen die handel meteen alles geblockt van diegene. Het vervelende is dat die echte dr.wordt gebruikt net foto s en al..zielig wel.
04 maart 2025
Dat is bijna nog het ergste. Ze gebruiken foto's van onschuldige mensen, ik heb van alles geprobeerd om te achterhalen van wie de foto's waren om haar te waarschuwen, niet gelukt, misschien maar goed ook, ik was smoorverliefd.
04 maart 2025
Ja klopt van andere mensen heb ik ook gehad. En later kon diegene niet meer mee leven zei hij dat dat hij een zwarte man was, verschrikkelijk gewoon. Zulke. Zitten ook op Tinder, dus kijk uit hoor.
Had selfs een video van die man gebruikt
Om te overtuigen dat hij echt was, hoe dat mogelijk is snap ik nog steeds niet.