Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van datingfraude

Oplichting door mensen in ivoorkust

Ik heb in december dacht ik een vrouw leren kennen dacht ik maar ik denk dat het nu een groep.ik leerde haar kennen via tik tok eerst normaal chatten toen vroeg ze of ik ook telegram had dus op telegram verder wat foto,s uit wisselen toen kwamen later dus de naakt foto,s ik deed mee en toen kwamen ze met een naakt foto met de text dat ik het met een 8 jarig meisje chatten en dat willen ze nu op YouTube en fb en insta zetten ik heb uit angst mijn fb al weg gedaan mijn insta en tiktok ik moet nu elke 1e van de maand 100 euro betalen anders gooien ze dat op het net nu ben ik daar bang voor omdat ze het op YouTube zetten als ik niet betaal ik kwam er achter door het telefoon nummer op telegram dat het uit ivoorkust komt.

War kan ik nu het beste doen de politie kan hier natuurlijk niks doen omdat zei daar zitten. Ik hoor graag hoe en wat iemand die iets weet te doen groet van hb

Bezig met laden...

4 Reacties

28 januari 2025
Goedemiddag,

Al je accounts verwijderen, en vooral niets betalen .
Als je eenmaal betaald hebt, blijven ze om geld vragen.

Ze zijn allang weer bezig om andere slachtoffers te vinden.
Sterkte met alles.

Met vriendelijke groet,
Ingrid
27 januari 2025
Niks meer betalen en toch aangifte doen bij de politie ook al kunnen ze niet veel doen. Stop met je te laten chanteren. Alles blokkeren en niet meer reageren. Sterkte met alles
27 januari 2025 (bewerkt)
Hoe vaak wordt men gewaarschuwd om geen naakt foto’s en erotische foto’s te sturen.
Dus geen slimme zet,
Ik zou Instagram en TikTok er ook afgooien en even niks nieuw aanmelden
Zeker niks betalen
27 januari 2025
Ik denk niet betalen anders blijven doorgaan..het is bluf
Wat ze doen als jij wel betaald vragen ze steeds meer alles blokken als je ziet dat zij het zijn