Hoe lang duurt het...(flashbacks)
Het is nu iets meer dan een week geleden. Maar ik heb nog elke dag flashbacks naar het moment dat ik het nieuws te horen kreeg. Hoe mijn zoon mijn kamer in kwam rennen al brullend met de tekst "Hij is DOOD.". Nu ik dit schrijf voel ik de tranen alweer opkomen. De pijn voor mijn zoon, maar de pijn voor zijn familie en voor hemzelf. Het voelt nog steeds fucked up.
Gisteren had ik de flashbacks de hele dag door. tot nu toe is het vandaag iets minder.
Ik heb ook nog iedere keer flashbacks naar hoe het gebeurd is en naar hoe hij nu alleen daar in de grond ligt.
Begrijp dat het heel persoonlijk is, maar hoe lang heeft dit voor jullie geduurd?
Bezig met laden...
5 Reacties
mijn zoon 6 maanden geleden uit het leven gestapt. Bij de politie bureau tijdens wachten op bevestiging kreeg ik een foto te zien….ik heb nog steeds flashbacks. Het was een impulsieve beslissing om foto te bekijken maar op dat moment had ik een bevestiging nodig dat het was mijn jongen.
Geef jezelf tijd.
Warme groet,
Jenya
Mijn dochter van 20 is 4 december 2023 uit het leven gestapt en ik heb nog regelmatig flashbacks ik heb therapie en ik heb ook EMDR gehad om de ergste flashbacks te kunnen handelen. Ook ik dacht in het begin van Hoe lang gaat dit duren voordat ik me een beetje beter ga voelen want eigenlijk wilde ik zelf niet eens meer leven dat heb ik echt heel lang gehad. Ik heb me zo vreselijk slecht gevoeld zoveel schuldgevoel zo erg moeten huilen oer huilen noemen ze dat ik denk dat de hele straat me wel heeft gehoord , zo fucked up was ik, nu we een jaar verder zijn en ik toch een therapie heb gekregen en aan de medicatie ben begonnen gaat het een stukje beter met me. Ik ben net langzaam aan het accepteren dat ik een ander leven leid zonder haar maar wel met haar in mijn hart en ik praat iedere dag over haar ben trots op mijn dochter maar ik mis haar enorm.