Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van seksueel misbruik

Seksueel misbruik tijd bewusteloosheid

Hallo.
Ik ben seksueel misbruikt terwijl ik bewusteloos was.

Het begon met dat die me zoende en ik gaf hierbij aan er geen zin in te hebben,toen hebben we een tijdje gewoon gepraat en geluisterd naar muziek. Uiteindelijk begonnen we beide drugs te gebruiken en hierdoor raakte in na een tijdje buiten bewustzijn, toen ik wakker werd wat naar mijn gevoel niet langer dan 5 minuten later was, had hij me en zichzelf uitgekleed en ging hij over me heen. Dit was voor mij een enorme shock en daardoor wist ik niet echt meer hoe ik me moest gedragen

Bezig met laden...

2 Reacties

19 november 2024 (bewerkt)
Ik weet dat het heel moeilijk voor je is geweest. En misschien was je niet bewust. Mag ik vragen of u met iemand daarover besproken? Is uw ouders op hoogte? Heb je met die persoon gesproken? Als dit niet het geval is, raad ik u aan iemand te raadplegen met wie u een goede band heeft. Als je hulp nodig heb je mag bericht sturen
18 november 2024
Beste Anonymous,

Wat erg om mee te maken! Dit had nooit mogen gebeuren, heel logisch dat je niet wist hoe je moest reageren, dit is je overkomen en is niet oke!! Het is wel iemand die je kent dus heb je hem nu wel hierop aangesproken? Ik snap wel dat het moeilijk is maar misschien wel goed voor je verwerking, sterkte