opgelicht
Beste leden,
Helaas ben ik er gisteren achter gekomen dat ik ook opgelicht ben door internet fraude. Heb me aangemeld voor werk via internet je verhoogd de recensies van bedrijven door 38 taken te voldoen waar je commissie en provisie over krijgt en deze via bitvavo over moet maken en weer terug krijgt? de eerste keer met een klein bedrag en kreeg ook de provisie terug. Daarna ga je door en de bedragen liepen op en maar overmaken totdat je erachter komt dit klopt niet en je bankroet bent. Je gaat door in de hoop dat je toch je geld terug krijgt. Ik ben hier helemaal kapot van heb alles geprobeerd maar ze zijn zo sluw dat je niks kan behalve aangifte en in de hoop dat ze opgepakt worden waar ik heel bang voor ben. Ik ben letterlijk alles kwijt en op dit moment radeloos.
8 Reacties
Veel sterkte met het verwerken hiervan. Delen helpt, hier maar ook in je omgeving bij mensen die je daarin kunt vertrouwen.
Oh jeetje ook dit heb ik gedaan en zo te horen ben ik precies door hetzelfde opgelicht.
Als je er over wilt praten of wil weten wat je kan doen of om te kijken of de politie het bijvoorbeeld kan koppelen, dan mag je mij zeker een berichtje sturen ❤️❤️
En geloof me, je bent sterker dan je denkt!
Wat heb jij meegemaakt ben echt benieuwd hopelijk gaat het beter met je en heb jij wat terug kunnen halen of heb je advies voor me.