Een jaar geleden.
Graag wil ik jullie mijn verhaal delen nadat ik iets meer dan een jaar geleden ben opgelicht. Nu was dat opdat een machteloos gevoel en ging je door een rollercoaster van hoofdzakelijk downs. Maar nu terugkijkende op die periode heeft het me ook zoveel geleerd en is het een katalysator geweest voor zelfontwikkeling en ontplooiing. Iets wat waarschijnlijk niet was gebeurd als ik niet was opgelicht. Het is misschien wat raar, maar misschien heeft het gewoon zo moeten zijn en had ik het ook nodig. Ik voel me nu in ieder geval wel in positieve zin anders dan voor de periode.
Bezig met laden...
12 Reacties
Bij mij zijn na ruim 1,5 jaar de scherpe kantjes er van af, maar dat ik me slecht voel kan me ineens overvallen. Met name in de nacht.
Bij mij gaat het om 110.000 en inmiddels nog 10.000 euro, dus 120.000 euro totaal. Het is achteraf niet te bevatten, maar mijn leven gaat door. Ik wil me geen slachtoffer voelen maar overwinnaar. Die zielloze oplichters, daar moeten we medelijden mee hebben ! Ze pakken onze ziel niet af, nog niet misschien ! Laten we kijken hoe we er samen sterker uit kunnen komen.
Liefs, Lydia
Daarom heb ik dit waarschijnlijk aangetrokken.
Ik wil nu leven vanuit overvloed ! Rijkdom op een andere manier.
Daarom heb ik dit waarschijnlijk aangetrokken.
Ik wil nu leven vanuit overvloed ! Rijkdom op een andere manier.
Mag ik jou ook vragen om welk bedrag het ging,
Bij mij aanzienlijk, plus schulden aan overgehouden...
Vandaar, het is nog redelijk vers, en zoek nog steeds naar een manier om het enorme bedrag deels terug te kunnen krijgen zodat ons gezin er minder onder te lijden heeft.
Ook ben ik bezig met een cursus om mezelf uit het zwarte gat te krijgen.
Groetjes,
Jo
Het is bij mij nog vers.
Ik ben nog radeloos en machteloos.
Vandaar dat ik heel benieuwd naar jouw verhaal.
Zou je hier of persoonlijk er meer over willen delen?
Misschien geeft het hoop op betere tijden.
Groetjes,
Jo
Dat maakte dat ik er uiteindelijk voor koos om ambassadeur te worden bij Slachtoffer Hulp Nederland. Nu kan ik online in de groepen mentale steun en advies bieden als lotgenoot.
Denk er eens over na, zou dat ook wat voor jou zijn? Juist het verhaal of de reactie van een lotgenoot doet vaak wonderen.
Dit verzoek doe ik ook aan @Stefanie en @Lubertus-10
Overigens te gek dat je je verhaal hebt gepubliceerd, top man!
Mag ik vragen om wat voor bedrag het ging?
Groetjes,
Jolande