Emotioneel leeg
Nancy 43
Na een huwlijk van 17 jaar kwam ik na 6 maanden iemand anders tegen. Het was een heerlijk gevoel en ik was smoor op hem. Hij vertelde me na enkele weken dat hij in therapie zat voor verlatingsangst . Ik dacht dat het wel allemaal zou meervallen maar het werd een hel. Als ik zei dat ik met men moeder ging shoppen vroeg hij me een foto te sturen om te bewijzen dat ik ook echt met mijn moeder was. Ik had dit van het begin natuurlijk nooit moeten doen. Ik had een iPhone, hij kocht me met mijn verjaardag een samsung deze had hij ook. Hij installeerde mijn telefoon zo dat hij mijn telefoon ook volledig had overgenomen. Alle apps , gesprekken,mails wat ik kreeg kwamen ook allemaal bij hem binnen . Ik had niks 't verbergen dus dacht je doet maar
Buiten dat ik werken was moest ik contstant met hem video bellen . Was ik aan het koken, afwassen, douchen bij alles wat ik deed stond ik in contact met hem (we woonde niet samen ) . Hij ging er altijd van uit dat ik met andere mannen bezig was , beschuldigde me zo vaak van dingen wat niet waren . Hij belde me nu en dan op in de nacht en dan moest ik met de camera laten zien dat er niemand was . Er was ook niemand maar in zijn hoofd wel. Een feestje van het werk of van vrienden kon nooit voor hem nergens kon ik alleen heen, en als het dan toch eens gebeurde belde of appte hij me de hele tijd . Ik voelde me heel geïsoleerd heb me zo verdiept in die verlatingsangst en er kloppen bepaalde stukken maar dit ging veel verder
Volgens mij is dit pathalogische jaloezie. Er is nog zoveel meer gebeurd maar is veel te veel om op te schrijven,. Fysiek is hij ook wel af en toe eens uit de hoek gekomen . En ondanks alles hou ik nog steeds van hem , want als we samen waren hadden we het leuk en zorgde hij goed voor me . Mijn familie en kinderen willen niet meer dat ik met hem doorga en mijn verstand begrijpt dit wel maar mijn hart ligt nog steeds bij hem , ik mis hem en zal het moeten los laten . Zouden deze mensen kunnen veranderen en hun jaloezie en controle anders aanpakken ? Na 2 jaar therapie geloof ik er zelf niet meer in , ik kan het alleen maar hopen
10 Reacties