Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van seksueel misbruik

De angst blijft

Normaal zou ik mezelf voorstellen, maar ik wil alleen mijn verhaal kwijt,

Vorig jaar begin juli ging ik uit in een club samen met 3 vrienden, ik ging drinken voor ze halen en opeens stond er man naast me. Ik vroeg aan hem waarom hij zo dicht tegen me aan stond. Hij pakte bij men kruis en kneep er aantal keer, daarna deed hij zijn hand in mijn broek en deed hij zijn vinger in mijn kruis, ik verstijfde meteen, daarna heb ik hen van mij afgeduwd.

Recentelijk heb ik de rechtzaak gehad.

Ik heb al 2 jaar hele lieve vriend, leuke vriendinnen heb mij heen en fijne ouders, maar toch lukt het mij niet om de angsten, nachtmerries, paniekaanvallen los te laten.

 

Bezig met laden...

2 Reacties

12 oktober 2023
hoi hoi, Je hoeft je niet voor te stellen, je mag gewoon je verhaal kwijt hier! Wat een verschrikkelijk nare situatie moet dat zijn geweest en wat goed dat je er werk van hebt gemaakt. Het werkt zeker mee dat je een mooi netwerk hebt, ik vraag mij af, heb je er aan gedacht om een psycholoog of andere professional hiervoor op te zoeken? Mijn ervaring is, dat EMDR ontzettend goed helpt bijvoorbeeld. Er zijn gelukkig veel oplossingen hiervoor , die eerste stap nemen kan spannend zijn maar ik gun het je zo om rust te ervaren Liefs Daniëlle
06 november 2023
Hoi danielle, Dankje voor je berichtje, Ik heb vroeger edmr gehad en ik wil dat niet nog keertje ervaren, ik kom al weg van seksueel misbruik toen ik jong was. Ik ben nog niet er klaar voor om naar een psycholoog te gaan. Ooit zal ik hulp gaan zoeken maar op dit moment ben ik daar nog niet klaar voor. Groetjes lola