Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van seksueel misbruik

Nachtmerrie van ex-stiefvader

Het begon op mijn achtste ik had een schouderblessure opgelopen tijdens gym en kon niks meer zelf doen had veel hulp nodig bij de simpele dingen zoals aankleden douchen enz. Op een Donderdag was het mijn film avond bij mijn ex-stiefvader en ik moest douchen, maar door mijn schouder blessure moest hij helpen, maar ik dacht hij helpt mij gewoon maar eerste begon hij zich uit te kleden en dacht ik al van oké dit vind ik raar en daarna begon hij mij uit te kleden ipv dat hij met mij naar de douche liep gooide hij me op het bed en begon mij seksueel te misbruiken en te bedreigen en toen ik zei van stop dit wil ik niet begon hij mij te slaan. Toen ik uiteindelijk los was ben ik naar de douche gesprint maar hij kwam mij achteraan en verkrachte me weer maar dan onder de douche.

Dit heeft geduurd tot mijn begin van 16 jaar en ik kon niks zeggen omdat hij mij en mijn familie wat wou aandoen als ik het zei 

Bezig met laden...

6 Reacties

13 september 2023
Volledig verklaarbaar dat je nu gezondheidsproblemen hebt! Dit gaat je niet in de koude kleren zitten!
13 september 2023
Verschrikkelijk, wat een schoft
13 september 2023
Wat naar om te lezen. En je moeder? Staat ze achter je? Het slechte slapen is herkenbaar. Dat maakt het zwaar. Hoop dat je de juiste hulp krijgt, zodat er wat meer rust voor je komt. Sterkte. Lieve groet, Jorien
13 september 2023
Aan mijn moeder heb ik ontzettend veel steun ze helpt me overal bij waar het moeilijk wordt
13 september 2023
Goedenavond Jacqueline, bedankt voor het delen van je verhaal. Onzettend verdrietig wat je hebt meegemaakt. Wat heb je je onveilig en waarschijnlijk ook eenzaam gevoeld al die jaren. Is er inmiddels wel iemand die je in vertrouwen hebt kunnen nemen? Met wie je je verhaal kunt delen? Heb je hulp om dat was je is aangedaan bespreekbaar te maken? Lieve groet, Jorien
13 september 2023
Ik heb mijn begeleiding en uiteindelijk mijn moeder in vetrouwen genomen door die gebeurtenis ben ik het huis uitgegaan. Ik krijg nu hier begeleiding heb EMDR gehad maar is op pauze gezet omdat het niet aanslaat nog sta nu op de wachtlijst voor PMT en slaaponderzoek omdat ik door dit heel lang slecht slaap