Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van seksueel misbruik

verkracht door mn ex

hi, ik ben een meisje van 16 jaar met een verleden van een depressie en angstoornis door mn autisme/adhd. ik leerde een jongen via mn vrienden kennen, hij was 19 en we kregen contact, heel lief en was meteen verliefd. na 2 weken appen gingen we voor t eerst afspreken en hadden we meteen een relatie. (achteraf heel naïef ik weet t)we hadden al binnen een hele korte tijd seks, wat ik ook zelf wou. maar hij begon te vertellen over zijn trauma verleden waar in hij ook mensen heeft bedreigd waaronder familie en losse handjes had. al snel wou hij meerdere keren per dag seks en ik liet t in eerste instantie gebeuren als people pleaser, ik hield ontzettend van hem en wou hem niet kwijt. na 2 weken in de relatie begon ik mn grenzen aan te geven, ik heb wel 100x nee gezegd, zn handen van me afgehaald. weg gelopen. weg geduwt. ik heb alles gedaan en nogsteeds deed hij het. hij heeft me tijdens de seks geslagen, pijn gedaan. en als ik dan zei dat ik niet meer kon of “stop stop stop” werd mij vertelt dat ik nog wel heel lang door kon voor hem en dat ik zijn slet was. 

 

na nog 2 weken verkracht te zijn (zo zag ik t toen der tijd niet) heb ik t uitgemaakt door dat hij is alle opzichten geen respect voor me had. waar ik eerst spijt van had want ik was zo verliefd. maar de laatste weken kan ik t niet meer wegstoppen. t doet zo’n pijn. ik heb zo veel stress en krap mn hele gezicht open daar door. ik kwam hem laatst tegen door dat sommige vrienden van mij ook met hem bevriend zijn en ik zat te trillen en ik voelde mn hart in mn keel. ik ben bang voor hem en krijg steeds flashbacks. ik denk dat jullie hier vrijweinig mee kunnen maar ik wou graag mijn verhaal vertellen, dus bij deze

Bezig met laden...

3 Reacties

13 september 2023
Hoi [~7181] wat goed dat je je verhaal hebt durven delen. Je helpt niet alleen jezelf maar ook anderen hierin. Zou je ervoor openstaan om nog meer met name jongeren te helpen met jouw verhaal? Wij zoeken mensen die mee willen helpen met het opzetten van een jongeren platform. Lees er meer over: https://community.slachtofferhulp.nl/oproep-jongeren1
13 september 2023
Wat dapper dat je je verhaal hier durft te delen, maar wat heftig zeg! En wat ontzettend knap dat jij zo duidelijk je grenzen hebt aangegeven, daar had hij nooit over heen mogen gaan! Hij heeft gebruik gemaakt van je kwetsbaarheid en de schuld ligt volledig bij hem! Ik raad je aan om eerst met de huisarts of n ander vertrouwenspersoon te gaan praten. Dat kan al n stukje verlichting geven. En misschien kunnen jullie samen op zoek gaan naar een goede therapeut die je helpen in t stukje verwerking hiervan. Heel veel sterkte gewenst!
12 september 2023
Hallo Wat ontzettend dapper dat je hier jouw verhaal verteld!!! Vreselijk wat jouw is overkomen!! Hij is de dader en volkomen schuldig. Zelfs al had jij niet zo duidelijk je grenzen kunnen aangeven. Kun je er met iemand over praten? Misschien een vrouwelijke huisarts? Jij mag jezelf nu goed laten beschermen . Ik denk aan jou