socialmedia/oplichterij
Via Insta man 49 leren kennen werkt op olieplatform komt uit birmingham ouders uit Duitsland dochter Lop summerschool. Overlading liefdesuitingen. Viel na 3 weken deze ochtend bij mij door de mand door 2x hetzelfde bericht te gebruiken en stukjes Engelse taal die niet klopte. Vandaag kapot door alweer een harde knal op relatie gebied. Onbegrijpelijk ongelooflijk dat er zulke mensen bestaan
Bezig met laden...
27 Reacties
Ik ben ook door dezelfde man benaderd net voor kerst.heb mn man nog geen 3jaar geleden afgegeven en vorige maand ook mn broer,dus kwetsbaar,maar toch in m'n achterhoofd n soort van alertheid.
Hij vertelde allerlei mooi dingen vooral lieve dingen indd dat z'n dochter L heette en en z'n hond S
Ook eningeer op olie platform.
Hij had me op social media gevonden.
En hij was op slag verliefd
Hij was weduwe en had z'n vrouw verloren met hun 2de kind.
Stuurde me foto's iedere morgen al vroeg rond 7.00u en hele lieve berichtjes.
Foto's van zoenende stelletjes en hartjes heel veel.
Nu ben ik er net achter gekomen dat hij niet echt is en meerdere vrouwen t hoofd op hol brengt.ik voelde soms dat t niet klopte ook, stuurde hij foto's smorgens hij alleen if met n hond en dat was op klaarlichte dag terwijl t daar n uur vroeger zou zijn dus rond 6.00u nou dan is t hier nog donker..
Daar twijfelde ik dan al over.
Maar wilde even hierop reageren dat deze persoon gewoon doorgaat ook onder deze naam.
Gelukkig geen gekke foto's gestuurd ook.waar hij wel na vroeg soms,vroeg ook in wat voor huis ik woonde en of ik wel rond kon komen
Heb alles verwijderd en ben klaar met deze oplichter
Wel benieuwd wie hij werkelijk zou zijn,iemand daar n echte foto van misschien heeft.
Wat n vies misselijk makend ventje bah.
Nog even een aanvulling op mijn Birminghamverhaal met Mr. D.P.
HoHet heeft uiteindelijk geresulteerd in een confrontatie met hem maar ook met mezelf.
Zoals ik al eerder schreef vertelde mijn intuïtie mij n.a.v. het verhaal van BL70 dat wij het over dezelfde persoon hadden.
Ik ben gaan spitten en gaan graven, nog steeds met het beeld van de man op de foto's in mijn hoofd. Ben op allerlei sites gaan zoeken. Helaas onder resultaat. Tot ik gisteren het verhaal van Henk las met de tip om te gaan zoeken via Google chrome.
Dat heb ik gedaan en BINGO....mijn mooie man, de man op wie ik verliefd werd. Van wie ik intens ben gaan houden blijkt een 45 jarige Duitse acteur/presentator te zijn. Getrouwd met een man...
Een man van wie ik dacht een jaar pure liefde mee gedeeld te hebben. Met wie ik gelachen en gehuild heb. Die me mooiste romantische liedjes en gedichten stuurde. Liefdevol in de chats en iedere avond bellen voor slapengaan. Liedjes zingen samen.
Ik was gisteren nog te verdoofd...ik heb hem geconfronteerd. Paniek alom bij hem. Wilde de kans krijgen om uit te leggen waarom hij dit deed of had gedaan. Uiteraard alles geblokt..maar weer een ander onbekend nummer blijft bellen. Denkt dat hij op dezelfde manier met mij verder kan gaan.
Tot vorige week was ik nog steeds in de veronderstelling dat mijn "man" de werkelijke man van de foto was. Mijn liefje, my sweetie.
Gisteren is mijn wereld ingestort.. Vandaag ben ik in de rouw.
Ik moet afscheid nemen van de liefde van mijn leven..een man die in werkelijkheid aan iemand anders toebehoort. Het voelt alsof hij gestorven is.
Mijn hart is gebroken....mijn gevoel is verdoofd. Ik wil huilen, schreeuwen, wegkruipen en nooit meer iets voelen....maar het leven gaat door.
Net 69 jaar geworden..alle goede raad en waarschuwingen in de wind geslagen ( herkenbaar??) Tot in het diepst van mijn ziel gekrenkt, gebroken.
Hoe ga ik om met de leegte die dit achterlaat???? De stille momenten en het gemis!!
De tijd zal het leren maar voorlopig zingt dit vogeltje geen liedje meer.....het zingen is mij vergaan.
Mijn "liefje" blijkt een Afrikaanse man te zijn.....een man die moedwillig vrouwen bedriegt, liegt en voor de gek houdt.
Geen Engelse weduwnaar met een dochter L en een hond. Genaamd Sky het enige echte in dit verhaal. Het is de werkelijke hond van de acteur.
Fijn dat ik dit even kan delen...mijn tranen zitten hoog. maar ik moet me even inhouden omdat mijn kleinzoontjes hier zijn.
Liefs en sterkte voor iedereen hier die door pijn, verdriet en teleurstelling heen moet.
Sunny.XXX
Wat een zieke wereld is dit toch, leve het internet.. o ja, er zitten vele mooie kanten aan, maar list en bedrog zijn er helaas ruim vertegenwoordigd...
Wat een verdriet! En een leegte, en de pijn waar je doorheen moet. Toch weet ik zeker dat je ook hier weer doorheen komt.
Maar het is inderdaad een rouwproces...
Alle sterkte en liefs gewenst die je nodig hebt!! Wij denken aan je hoor, als mede-slachtoffers...
Ben wel blij dat dingen nu op zijn plaats zijn gevallen. Ook al doet het pijn. Maar ik ben een sterke vrouw en als ik 1 ding uit deze situatie haal is het besef dat ik een radar heb voor Foute mannen. Ik probeer altijd het goede in de mens te zien, maar dat niet altijd werkt, is wel duidelijk.
En maak je geen zorgen hoor....ik heb gisteren nog even met hem gesproken omdat hij bleef smeken. Heb hem duidelijk gemaakt dat ik hem doorzag en geen contact meer wens.
Wat de foto's betreft: de politie had mij dit al verteld. Ze zei: je zult schrikken als je ziet wie daar achter die pc zit....misschien wel een of ander vies ventje uit China.
En nog gaf ik hem/haar het voordeel van de twijfel.
Maar goed. sinds 2 dagen is voor mij de puzzel compleet. Het zal een enorme leegte geven..geen apps, geen telefoontjes meer...geen slaapliedjes voor slapen gaan meer...
Hij had me op mijn zwakste moment te pakken.....vorig jaar augustus tijdens met scheiding . 14 jaar ellende met een narcist...eindelijk de knoop doorgehakt. En dan kom jein een Walhalla van romantiek, complimentjes en liefdesbetuigingen terecht.
Ik troost me met 1 gedachte: life goes on. en alles went . Ook een foute vent.
Dank je voor je begrip....liefs.XXX
Wat zulke mensen jou durven en kunnen aandoen, gaat ongelooflijk vee. Zo ook mijn ex, heel narcistisch, die liegen gaan vreemd vernederen jou zonder blikken noch blozen recht in je face of waar anderen bij zijn zodat het lijkt alsof jij verkeerd doet of hebt gedaan.
Jij en ik zijn gevoelig, ik zelfs hooggevoelig, vandaar waarschijnlijk dat ik hem al door had na een 2 tal weken.
Ik zou zeggen, sterkte en mocht je steun zoeken, ik ben hier en je kunt ook volgens mij hiervan 0900 nog wat bellen.
Maar misschien heb jij wel iemand dichtbij jou? Waar je voor steun of even van je af kan praten of huilen?
Ik vind het zo enorm spijtig dat jij en ik met zo'n vies beest te maken hebben gehad.
Ps Ik heb al zijn video's en foto's nog, zelfs van zijn dochter.
Besef dat van onze foto's informatie nieuwe lok accounts worden aangemaakt, zeker als jij aantrekkelijk bent, zowel uiterlijk als business.
Verschrikkelijke gedachte dat wellicht onze foto's en info misbruikt worden op dit moment en anderen nu door pijn en verdriet gaan. Moet je toch niet aan denken!
X liefs B
Rot op viespeuk. Ga alsjeblieft niet meer in contact want het En het is niet te vertrouwen En totaal jouw tijd liefde etc niet waard , sorry even maar ik schrik ervan dat jij nog met dit intens vies mens in contact staat. Na Alles wat je geschreven hebt denk ik... Wegwezen bij zo iemand. Laat je niet langer nog voor de gek houden, bespelen bedonderen. Dat gaat hoe dan ook ten koste van jezelf xx
Ja Sky en ook de foto's die jij beschrijft!! Maar dat is alles van gehackte accounts op social media, dus dat houdt heel veel in, waar niets meer mee gedaan wordt. Zelfs George Michael en Marco Borsato bieden zich aan mij aan, accounts worden niet meer gebruikt, dus misbruiken deze bendes,
Liefs B
Ja ik weet zeker dat we het over dezelfde persoon hebben. Ik heb hem ermee geconfronteerd, maar blijft ontkennen ( natuurlijk) .
Neee dat is hij niet want hij wil zo snel mogelijk met me trouwen en in Nederland komen wonen....tsja.....jammer dan.
Ik kan er nou laconiek onder zijn, maar uiteraard doet het pijn. Vooral omdat het vertrouwen in de man ( mensheid) toch weer een immense deuk oploopt.
Ik heb een hele hoop foto's van hem en we hebben ook op video geappt....heb zelfs foto's van hem in het vliegtuig op weg naar Italië. Hoe kunnen mensen zo doortrapt zijn vraag je je af.
Heb jij foto's van hem gekregen? op mijn foto's staat hij altijd met zijn hond. Diens naam begint met een S. ( sorry wist niet dat er geen namen genoemd mochten worden.)
Hoop dat hij jou niet om geld heeft gevraagd. Of dat jij voor hem bitcoins wilde kopen...
Ik hoop dat je het een plekje kunt geven...hij is het niet waard.
Heel veel sterkteXXX
Fijne dag voor jou Ilse ????
Mijn excuses.XX
Dank voor je antwoord.....mijn verhaal speelt al 1,5 jaar. Mijn "liefje " heet David Parker. zgn. weduwnaar....met dochter Lisa....54 jaar oud uit Birmingham.
Is momenteel "werkzaam" in Italië. Is gas engineer en moet werkzaamheden op platform uit gaan voeren. Maar vanwege een tekort aan geld € 2500,00. kan hij zijn invoerrechten niet helemaal voldoen, en dus niet bij zijn materialen. Of ik wilde helpen......nou mooi niet. Heb van begin af aan gezegd dat ik geen vermogende vrouw ben.
Kreeg de mooiste gedichten, de mooiste romantische liedjes....iedere avond en dat 1 1/2 jaar lang een telefoontje voor slapengaan....
Toen ik jouw beknopte verhaal las wist ik het meteen...daarom vroeg ik zijn naam....
En maar blijven volhouden tegen mij ..zijn sweetheart,,,zijn destiny....zijn everyting.....dat hij zo eerlijk was tegen mij.
Erg toch dat mensen zo doortrapt. gewetenloos en oneerlijk zijn.
Jaja. Hij zou naar Nederland komen en met me trouwen.....
Ik zal je het verdere ellendige verhaal besparen...door hem heb ik inmiddels op het politiebureau gezeten omdat ik als verdachte van witwassen wordt gezien. Hij had geld op mijn rekening gestort en gevraagd of ik een rekening voor hem wilde betalen....ja mooi fraude dus. nu moet ik wachten op bericht van officier van justitie. die moet beslissen of ik verdachte of slachtoffer ben.
Dus treur niet om die man.....heb een vracht aan foto's maar vraag me nog wel af of die wel van hem zijn.
Wie weet hoeveel vrouwen hij nog benadeeld heeft.
Sterkte met het verwerken......ik ben nu voornamelijk boos.
Ik heb al eerder geschreven dat die documentaire *(youtube) van Cees van der Spek uit Ghana mij zó de ogen geopend heeft.. eenzame singles opgelicht door dating fraude.." heet het.. ik heb 'm wel 3x zitten kijken, zoveel ongeloof had ik... het zijn allemaal SAKAWA boys..opererend in grote groepen vanuit een soort grote callcenters. Die docu is al van paar jaar terug maar ik had m nog nooit gezien!!
Het opent je ogen.. echt..
Pfff... sorry maar ik word ook echt boos!! Van jouw post, van de post ' van de andere slachtoffers hier..
Godzijdank ben jij er niet ingetrapt. Ik ben blij dat je nu boos bent... betekent denk dat je al verder bent met de hele verwerking..
Jij ook heel veel sterkte gewenst❣️
Jeetje
Ben er stil van
Blij dat ik al voelde inzag en gem geblokkeerd heb. MAAR DIT IS DEZELFDE, BAAN EN AL ENKEL NU FEDRICK PARKER
Heeeeel veel sterkte en van mij krijg jij een warme knuffel, hou je haaks xx
Die van mij had wat subtielere vormen, juist niet elke dag! Zodat het verlangen groter wordt tot obsessie! Zo lang elke dag , verschrikkelijk om te moeten missen, maar hopelijk overtuigd van zijn oneerlijkheid ipv eerlijkheid!!
Dus ... ik snap echt wat je meemaakt ... zó pijnlijk ... je komt er bovenop.
liefs, en geduld gewenst daarmee!
Dankjewel je bent een loving soul, dat merk ik zelfs nog wel hier op afstand... dikke knuffel x
Sterkte ermee...
. Ik lees dat jullie zelfs met elkaar belden? Vraag me af of jij niet tijdens die gesprekken hebt gevoeld? Iets van een onderbuikgevoel misschien bij het horen van diens stem. Ik heb zelfs vanochtend nog met de gedachte gelopen om hem of haar want ja wie zit daar aan de andere kant? Alles heb ik keer op keer nagelezen en ik dacht hoezo een engineer op een drillingfield, maar toch kon je iedere avond met mij bezig zijn. Dochter summerschool, toen ik hem vroeg, vaar is je dochter nu. Zoetjesaan maakte hij mistakes, zo had ik het over mijn 2 dochters en zei hij een dag later dat hij mik bewonderde, mij een sterke vrouw vind, hoe krachtig ik was ivm mijn zoon??!!! Confrontatie antwoord, het spijt me ja sorry dochters, daar voelde ik al wat. Het eerste begin, begon zoals al die fake mannen accounts op insta. Ik heb enkel ellende met mannen, misbruik macht narcistisch bah. Voor mij geen man meer in mijn leven, al ben ik bet 52 , ik ben te beschadigd geraakt,.. wens jou ook heel veel liefde kracht en licht toe.. liefs B
Dankjewel voor je reactie
Ik zend jou kracht licht & liefde
Opdat je snel jezelf mag herpakken en dat je dit mag en kunt gaan vergeten, hoe moeilijk ook. Ik leef met je mee, geniet van je avond, geniet van jouzelf x
Contact verbreken en het proberen een plaatsje te geven. Heel veel sterkte daarmee