Zeer ernstige en aanhoudende belaging
Beste,
Dit schrijven betreft een zeer ernstige en aanhoudende belaging, sedert langer dan 1 jaar. Onderstaande versie betreft een beknopte samenvatting van de feiten.
In mei 2022 heb ik een youtube account aangemaakt, en een distrokid account, omdat ik graag mijn zelf-geschreven muziek wilde uploaden naar diverse sociale media en websites, om mensen te laten genieten van mijn muziek.
Ik heb deze muziek succesvol kunnen uploaden en distribueren via deze platformen, en kreeg heel wat positieve en mooie reacties. Ik was blij dat mensen gelukkig waren met mijn werk.
Echter, een maand later begonnen diverse feiten zich voor te doen, die van start tot heden ronduit criminele en illegale haatmisdrijven zijn geweest. Ik wil de nadruk leggen op het feit, dat deze feiten, plots en onverwacht uit het niets, een maand na het uitbrengen van mijn muziek zich zijn beginnen voordoen, en tot op heden (1.5 jaar later) nog steeds gaande zijn.
Ik begon plots heel wat telefoons te krijgen, elke dag opnieuw, van over heel europe, tot wel 20-30 telefoons per dag. Hiervan heb ik ook aangifte gedaan bij de politie voor stalken, maar zij vonden het te duur (naar hun zeggen) om na te gaan, wie deze stalking zou kunnen doen. Ik heb de politie agent, mijn telefoon met de lijsten oproepen getoond, op het politie kantoor te Ninove. Maar veel interesse had hij niet in de zaak.
Ook kreeg ik aan die telefoons bijzonder rare vragen, waarbij men vragen stelde zoals volgende: (Of ik alleen woon), (Of er huisgenoten bij me wonen), (Of ik huisdieren zoals een hond heb). Waarop ik uiteraard niet wenste te antwoorden. Daarna vroeg men mij (Of mijn maandelijks inkomen boven of onder 1200 euro bedroeg). Indien mijn inkomen onder 1200 euro bleef, zou men mij een reis naar Mars boeken ergens in 2023, met Elon Musk zijn raket. M.a.w werd ik bedreigd, omdat ik te weinig inkomen had, of zou blijven hebben.
Maar als ik hen beloofde, dat ik voor liefde boven haat zou kiezen, en geen coca-cola meer zou drinken (Ik begrijp niet hoe men wist dat ik vaak Coca cola dronk, kon die enkel gezien hebben aan fotos verstuurt naar vrienden op whatsapp? maar hebben ze dan ook daar toegang toe?), als ik voor liefde zou kiezen dat er een mirakel zou kunnen gebeuren. Ik heb toen de telefoon afgelegd. Dit soort rare telefoons, met rare vragen, zijn verscheidene keren gebeurd. Zij weten dingen uit mijn privéleven, die niemand normaal zou kunnen weten, gezien ik alleenstaande ben.
Ik ben toen, omdat de politie weinig voor me deed, naar de gsm operator geweest, en ik heb gevraagd mijn oude nummer te annuleren, en me een nieuw nummer te geven, vanwege de aanhoudende stalking en bedreigingen, haatmisdrijven die zonder oorzaak zijn gestart sinds het distributeren van mijn muziek.
(Ik heb deze nummer 2 maand lang buiten dienst gelaten. Uiteraard leverde dit teveel problemen op, aangezien ik nergens meer kon inloggen op de F2P beveiligde email accounts, en heb ik na 2 maanden mijn oude mobiel nummer terug gereactiveerd.)
Een week later, (na het de-activeren van mijn mobiel nummer, was men blijkbaar al op de hoogte) want kort erna werden heel wat van mijn sociale media accounts (zo niet alle) gehacked. Mijn account begonnen profielen te volgen, die ik zelf nooit gevolgd hebt, en zelfs werd ik buitengesloten uit mijn accounts, dat ik niet meer kon inloggen, van social media profielen tot mijn email accounts toe.
(Echter hadden deze account verscheidene wachtwoorden, en sommigen zelfs F2P beveiliging, welke een mobiele sms code vereist om in te loggen). Zelfs op deze accounts had men toegang verschaft en mijn wachtwoorden verandert, wat bijna onmogelijk zou moeten zijn met F2P beveiliging, of het zou echt al de overheid zelf moeten geweest zijn. Maar al dat, omwille van wat muziek?
Als gevolg van de gehackte accounts, heb ik aanvragen gedaan bij de providers om ze allemaal te laten verwijderen, omdat hun veiligheid niet meer gegarandeerd kon worden. In het heden, heb ik nog slechts 1 email account over, bij hotmail die ik nieuw aangemaakt heb na alle feiten.
Enkele dagen na het verwijderen van mijn accounts, heeft iemand alle hulpdiensten opgebeld naar mijn thuis adres waar ik toen woonde. Een ongeziene ploeg van brandweer, politie en ambulance stond plots op mijn deur te kloppen, met veel agressiviteit alsof ik een misdaad begaan had. Toen ik vroeg waarom zij toegang wilden tot mijn woning, zeiden zij dat zij enkel even wilden kijken, om te zien of alles goed met mij was... Waarop ik hen vroeg, of alle hulpdiensten en een leger van bijna 15 mensen in totaal, hier langs komt gewoon om effe te kijken of alles goed met me was? Heel bizar allemaal.
Kort erna kreeg ik een bevestiging via telefoon (op mijn NIEUW nummer, dat bijna niemand kon weten), dat alweer dezelfde mensen die al die rare vragen telefonisch stelden, op de hoogte waren dat er een politie macht voor mijn deur plots stond, en méér nog daar een soort van machtspositie van henzelf op plakten, alsof zij dit zomaar konden laten gebeuren.
De oproepen zijn vaak met nieuwe belgische mobiele nummers, en soms met proxinummers die steeds een andere landcode aangeven ergens in europa, maar komt steeds uit hetzelfde netwerk van mensen die zich steeds heel eigenaardig gedragen.
Ik begon me meer en meer af te vragen, welk soort maffia netwerk plots hun doelen op mij gericht hadden, en vooral WAAROM?
Als gevolg van deze feiten, heb ik dan ook kort erna al mijn muziek die ik blij had uitgebracht, meteen terug verwijdert, om verdere prosecutie te trachten voorkomen, maar het lijkt alsof ik er niet meer vanaf geraak, zelfs bijna 1.5 jaar later via verschillende feiten en rariteiten die blijven verder duren.
Deze mensen zijn geen leken en weten heel erg goed waar ze mee bezig zijn. Er staan sindsdien ook regelmatig bussen voor mijn deur, die daar soms dagenlang blijven stil te staan, alsof een surveillance gaande is. Echter ben ik in het voorbije jaar 2 keer verhuist uit wanhoop, en steeds opnieuw na het officieel veranderen van adres op mijn pas, begint het op het nieuwe adres ook alweer. Dit kan bijna niet anders dan iemand werkzaam bij veiligheid te zijn.
Enkele weken later, stond er omstreeks 1 uur s'nachts iemand te roepen naar mijn raam. Ik ontwaakte uit mijn slaap, toen ik aan het slaapkamer raam ging kijken stond op de oprit iemand die ik niet kende iemand te roepen naar me. Ik dacht dat het iemand in nood was, dus opende ik het raam om te vragen wat er aan de hand is. Het was iemand die ik nog nooit eerder gehoord of gezien had.
Ik antwoordde vragend wat er aan de hand was ... Waarop hij vroeg, of hij even binnen mocht komen, want hij zou het me binnen wel vertellen. Ik zei neen, dat wil ik niet. Het is belangrijk zei hij, ik weigerde terug. Waarop hij antwoordde, wil je me anders misschien een sigaret komen brengen? Ik zei, neen ik rook niet. Waarop hij zei, ah andere keer dan terwijl hij achterom keek.. Mogelijk meerdere companen verscholen achter het muurtje.
Deze persoon probeerde meerdere malen toegang te krijgen tot mijn woning in het midden van de nacht, of mij buiten te krijgen.
Ik vraag daarom, omdat ik me sinds bijna 1.5 jaar geen raad meer weet sinds al deze gebeurtenissen, om raad, advies, en desnoods grondig onderzoek om dit soort praktijken duidelijk te veroordelen en een halte toe te roepen, want ik voel me geen dag veilig meer. Zelfs niet in mijn eigen woning. Het is me onduidelijk waarom dit netwerk mensen zo erg gefocussed is op een simpel persoon als mij, maar de obsessie en focus zijn werkelijk ziekelijk en maken een normaal leven verder onmogelijk.
Ook krijg ik sinds de feiten brieven in mijn brievenbus toe, dat ik zogezegd bloedstalen of andere stalen zou gestuurd hebben naar labo's, om te testen of ik zwanger ben die daarna hun resultaten naar mijn bus toesturen. Alweer om te tonen dat ze mijn nieuw adres hebben. Hoe ik weet dat het dezelfde mensen zijn? Omdat ik niet zwanger kan raken.
Maar dit weten zij niet, zij weten enkel mijn officiele geslacht, wat vrouwelijk gekend staat. Dus hoe zou ik een zwangerschapsstaal en baarmoederkanker staal kunnen hebben opgestuurd? Geen vergissing, want ik heb ook het aanvraag formulier doorgestuurd gekregen, om onbekende reden, maar dat heb ik echter nooit opgestuurd.
Ik vraag dat men ook in de periode van vorig jaar in zomertijd en vele maanden erna mijn telefoon verkeer onderzoekt, want dat is het belangrijkste bewijs voor handen, échter... het gaat véél, véle malen verder dan dat, en ik vrees dat dit verkeert kan aflopen, want het lijkt het werk van een obsessieve psychopaat, met veel inkijk en macht en kennis in cyber en mobiele netwerken. Dit moet op zijn minst een persoon, of groep personen zijn die bij veiligheidsdiensten of overheidsdiensten werken, dit kan bijna niet anders.
De vraag blijft echter, waarom ik? En wat willen ze van me?
Ik weet me geen raad, de feiten beginnen van raar naar extreem raar, naar ronduit bedreigend meer en meer te gaan. Ook zijn ze moeilijk met concreet en ontegensprekelijk bewijs aan te tonen.
Ik ben ten einde raad. Graag postte ik mijn verhaal hier, voor er echt iets ernstigs gebeurt, dat ik mijn verhaal ergens kwijt kon. Graag hoor ik indien mogelijk, raad van mensen die hier ervaring mee hebben, die eventueel kunnen schrijven waar ik terecht kan met dit, of op zijn minst slachtofferhulp vind.
Met vriendelijke groeten
Sarah
1 Reactie
Je bent in een web van bedreiging, stalking en ongewenste dingen beland.
Echt hulp heb je nog niet gekregen zo lijkt het. Heel vervelend. Helaas moet je zelf aan de slag in dit digitale tijdperk.
Verdiep je niet in bedoelingen of psychopaten. Er zijn wel mogelijkheden , daar kom ik later op terug.
Maar eerst, dit is niet jouw schuld. We kunnen onze acties online niet meer overzien.
Nu wordt je vast boos maar als ervaringsdeskundige zal ik het zeggen omdat je om raad vraagt.
Algemeen;- volledig online gaan, vernietig je telefoon totaal.
Vraag Google al je gegevens te verwijderen, gebeurt ook, zeker bij overlijden.
Alle IP adressen blokkeren. Verwijder al je sociale accounts.
Neem een postbus en regel dit online, zodat je geen post krijgt op je adres.
Laat alle correspondentie verlopen via de postbus. verzekeringen, werkgever, belastingdienst, webshops zowiezo skippen.
Licht de belastingdienst en je bank in, ook je huisarts, je werkgever , je vrienden en familie.
Voorlopig contact via kaartje of brief in de postbus.
Koop https://www.wifivoorauto.nl/eigen-wifi-op-vakantie/ maar verbind het niet met je telefoon, alleen een cryptotelefoon. 749,–
BlackBerry KEY2 LE
64 GB, Atoom, 4.50", Hybride dubbele SIM,
Zie ook jurist. https://www.linda.nl/meiden/meiden-trending/wanneer-mag-je-exposen-social-media-jurist/
https://www.charlotteslaw.nl/
De brandweer/politie informeren dat jij via key telefoons om hulp vraagt.
Eer je alle accounts van jou op stil zet, plaats je een laatste bericht van een vreselijke ziekte etc. Hanteer eenzelfde stijl.
De gevolgen.
Je dagelijkse lijn online met de wereld topt voor enige tjd.
Komen ze aan de deur/ Jij bent er niet want je bent elders, vrijwilligerswerk of huisoppas. Let op, alleen reizen met een blackberry. En geen berichten, foto's .
Vraag een nieuw bankpas aan, en verwijder je creditkaart, opzeggen.
Open een bankrekening op en 2 e naam en vertel waarom.
Betaal vooral contant in kleine bedragen en betaal daarmee.
Verwijder alle foto's op insta, tiktok en ook in de cloud, sla ze op in een externe schijf.
Kan er nog meer?
Jawel, maar nu aan het werk. Het is heel veel werk om na dit alles onder een alias weer deel te nemen.
En bedenk, jij bent nog slim in ict. velen niet en lijden .
NB. Meld ook via Veilig Thuis, maken statisteken. Ook belangrijk voor beleid.
En blokkeer je apps voor telefonische betalingen.
Laat vrienden geen foto's van je maken, ook traceerbaar, vraag om hun begrip of respect, zij snappen het geheel niet.
Waarschijnlijk ook gekaapt om te zien waar jij bent.
Doel van wie dan ook, niet in verdiepen, maar aan de slag. kost je wel een paar dagen.