Seksueel misbruik
Ik ben een paar keer seksueel misbruikt maar iedereen heeft het ontkent. Zelfs een heeft vast gezeten maar ook niet gewerkt. Ik voel hoor zie overal waar ik ben de personen die me misbruikt hebben . Ik heb er heel erg veel last van het voelt als een super erg groot trauma. Ik vind eng ik voel me niet op straat veilig zelfs niet bij vrienden of in me eigen woning.
Bezig met laden...
10 Reacties
Misschien beginnen bij de WMO van je gemeente dat je hulp aan huis krijgt. Deze kan je dan bij deze zaken ook helpen.
Het is verschrikkelijk om zo in angst te leven. Er zijn vele instanties die zouden kunnen helpen. De gemeente (afdeling wmo) kan helpen dat je zorg aan huis krijgt om te ondersteunen met het dagelijks leven. De huisarts kan je verwijzen waar nodig. Indien je tegen wachtlijsten aan loopt kan je verzekeraar je wachtlijst ondersteuning bieden om buiten je eigen stad te kijken waar misschien eerder plek is. Je kunt ook altijd met slachtofferhulp bellen en je praktijkondersteuner van de huisarts kan mogelijk ook wat betekenen.
Heb je familie of vrienden waar je met je verhaal bij terecht kan?
Via google kun je het vinden.
Wat een nood voor je!
Misschien heb je wat aan de site Ionoi en Excetra.
Warme groet
Maar dankjewel inieders geval
Wat vreselijk wat jou is aangedaan!!
Heb je hulp hierbij?
Veel sterkte!