Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van seksueel misbruik

Afmelden berichten

Ik wil me graag afmelden en geen berichten meer ontvangen, ik weet niet hoe dat moet, vraag hulp hierbij.

Ik merk dat het me teveel inpakt op me heeft en het me ook niet lukt 'mijn' verhaal te vertellen.

Ik wil sterkte wensen aan iedereen en ook iedereen bedanken dat ik mee mocht lezen, dat heeft me wel iets gebracht.

Marloes

Bezig met laden...

10 Reacties

03 juli 2023
Hallo allemaal, bedankt voor deze feedback. Het is inderdaad mogelijk om je notificaties zelf te beheren via je je persoonlijke account. Rechts bovenin kun je bij instellingen je notificaties beheren. Als we je ermee kunnen helpen kun je dit aanvragen via: community@slachtofferhulp.nl Zoals Steven ook al aangeeft, zijn we op dit moment bezig met het verbeteren van dit platform. We hopen dit uiterlijk 1 oktober te lanceren. Vanaf dan zullen de notificatie meldingen ook makkelijker te vinden zijn en makkelijker te beheren. Excuses voor het ongemak!
01 juli 2023
ik snap het wel marloes, het is ook zo kwetsbaar dat je het liever niet zomaar kunt tonen, zeker niet aan een computerhulp, die het denkelijk niet kan plaatsen en die er van schrikt (zoals heel veel buitenstaanders overigens ook). Het is ook erg moeilijk voor te stellen als je deze ervaring niet zelf kent
01 juli 2023
Op de desktop versie kun je bovenin op je naam klikken. In de balk eronder komt dan rechts het tandwieltje in beeld. Daarop klikken brengt je naar de instellingen en daar kun je ook de emailinstellingen bepalen zodat je bijvoorbeeld alleen mails krijgt op jouw onderwerpen of helemaal geen.
01 juli 2023 (bewerkt)
Dank je wel Steven, ik ga het uitproberen! Zag net dat er zeker 8 berichten binnen kwamen op mijn mail.
01 juli 2023
[~349] Mogelijk kun jij wat met deze feedback en daarnaast ook de praktische uitleg. [~5748] ze zijn bezig met een nieuwe opzet voor dit forum dus alle feedback is welkom Je verhaal is anders, maar wel degelijk hier passend. Uiteindelijk is iedereen hier slachtoffer van een dader welke op de een of andere manier over onze grenzen is gegaan, dusdanig dat het ons ontregeld heeft of getraumatiseerd. Wanneer we in de overlevingsmodus komen gaan we het allemaal minder "erg" maken. Dit beschermd ons namelijk tegen de confrontatie met die ander en de gevoelens en gedachten (denken we) maar uiteindelijk vallen we allemaal door de mand en komt alles hard binnen en realiseren we wat ons is overkomen (en mogen we zelf gaan concluderen dat ons iets is aangedaan) Grensoverschrijdend gedrag door iemand waar je "afhankelijk" van was is alleen des te meer kwalijk want iemand zit in een vertrouwenspositie en maakt daar dan misbruik van. Dus doe jezelf zeker niet tekort. Maar kies jouw tempo. Als het nu allemaal te heftig is dan wees vooral welkom wanneer het voor jou goed voelt.
01 juli 2023 (bewerkt)
Ik ben het wel met Marloes eens, dat elke keer weer ‘slachtoffer’ groot in beeld. Ik, bv, ben vooral boos.
01 juli 2023 (bewerkt)
Ik zie op mijn scherm van mijn desktop geen 3 streepjes? Merk nu ook wat het gebeurde voor impact heeft, zit inmiddels in tranen, het gaat steeds meer mijn leven beheersen met hevige stressklachten.
01 juli 2023 (bewerkt)
Ja, berichten die binnen komen zouden iets subtieler kunnen misschien?? Het staat echt VET gedrukt.
01 juli 2023
Hoi Marloes, Als je op de telefoon in logt dan staan rechtsbovenin 3 streepjes. Als je daarop klikt krijg je onderin instellingen. In dit menu selecteer je emailinstellingen of helemaal onderin account annuleren. Afhankelijk van wat je ermee wilt. P.s. door hier deel te nemen heb je al gezegd dat je een verhaal hebt. Ook dat is al een stap die je gezet hebt. Dus vier deze kleine overwinningen ook!
01 juli 2023 (bewerkt)
Dank je wel Steven!! Ik heb geen smartphone maar een desktop. Het vervelende er was hier een hulp voor de computer en toen kwamen berichtjes binnen, ook met mappen selecteren en in Word kwam de brief met titel 'grensoverschrijdend gedrag' ik voelde me erg verlegen met de situatie, dat deed me besluiten hier maar weg te gaan. Wat gebeurd is is erg heftig en ik krijg er steeds meer last van. Mijn verhaal is anders omdat ik ouder ben en mijn ambulante behandelaar erg ver over mijn grenzen is gegaan er een onderzoek intern ggz is geweest en hij niet meer mocht werken maar inmiddels ook met pensioen is. Dit is kort door de bocht. Ik ga kijken hoe ik de meldingen op mijn e-mail weg kan laten of zo.