Overslaan en naar de inhoud gaan
Terug naar Voor slachtoffers van stalking

Lang duurig stolking door medebewoners

Ik wprd nu al meer dan 5 jaar gestolk ik vraag me steeds maar af waarom . Ik kan niet gaan werken om dat ik dan hellemaal word gestolk ! En dat uit zich met stampen op de vloer harde muziek praten voor me deur hard met deuren dicht gooien . Tot smorgen vroeg . Verder uit het zich met kontroleerend gedrag . En internet die steeds word uit gezet en wc die steeds vies is door over de wc pril te plassen deur die word ingestrapt inbraak fiets die word vernielt rook melder aflaten gaan . En nu zit ik hellemaal gevangen . Ik probeer te verhuizen . Maar gaat heel moeizaam mede door dat ik niet kan werken . Ik hoop via deze weg wat meer rust te krijgen ik denk soms dat ik al chronische syres heb . Ik wprd leterlijk ziek zweet aan val misselijk braak neigingen ik voel me onbegreepen door de politie en wil uit deze bizare citowassie 

Bezig met laden...

10 Reacties *

27 mei 2023
Beste Anthony, Als ervaringsdeskundige denk ik je situatie te begrijpen. En ven ik van mening dat het niet onverstandig is 09008844 te bellen en deze krankzinnige situatie te vertellen, dat je kapot gaat door slaaptekort en overdag door continue hinder lawaai waar je super gestrest van wordt waardoor bij langdurige belaging artikel 285b Sr je misschien iets doet wat die lui die al verloren zijn niet mee geholpen worden en jij alleen naar ruimte maakt voor een nieuw slachtoffer of een gebruiker terwijl jou huisbaas de verplichting heeft jou huurgenot te waarborgen waar hé tenslotte ook huur voor betaald en er nu spraken is van Derving woongenot. Doe jezelf een groot plezier en die gasten van de meldkamer en vertel naar dat het net de initiator van Treiteraanpak.nl correspondeert. Dan gaat daar wel een belletje rinkelen. Laten ze maar eens wakker worden dag de slachtoffers geen medicatie nodig hebben dat ze moeten zorgen dat slachtoffers van hun treiterburen worden verlost
27 mei 2023
Ik vind dit wel heel erg pleeg nog liever zelf moord . Word ook niet goed van dit ge trusel deze mensen zou ik verwachten dat je weten hoe het is om te vluchten. Daarom wonen ze hier . Maar wat hebben we psyopaten narcisten. Die drugs verkopen en daarna lopen te gokken in mijn huis . 2 jaar lang al en die alcoholist trap me deur in . Ik zou maffia moeten in huren als dat kon . Deze mensen hebben dus in ieder geval 2 . Moord gepleegd. En juist hun stolken. Me . Ik raak zelf ook verslaafd . En word alleen maar erger . Vind het niet normaal dat ik Nederlander als eenigste blanken . Die weg moet inslaan ze maken me bewust kapot . 20 man elke week met drugs geld gokken en stolken narcisten. En nu mag ik ook al geen camara op de gang word verteld door politie. Ik zou een gas fles met gas hier moeten laten ontploffen. Dit land is ziek .. ik durf te wedden dat ik al die stof aan maak in me lichaam waar mensen letterlijk dood aan gaan . . Ik meen het als ik iemand vind die dit met kobara s blaas ik deze ziek huis op zoek het maar uit ... Met je 110 bla bla ... Ik stop er mee . Deze mensen moet je huid van gezigt Halle. En in spiegel laten kijken . Net als de politie. Die zelf ook dood leuk een spelletje van maken . Lekker makkelijk he ... Ze komen uit gevangenis hebben een moord gepleegd steltje idioten ik kom uit Nederland !! Ze moeten die gekke. Op straat zetten ze lagen ons uit . Pleeg nog leiverd zelf moord ziek word ik van .. stom gelul 7 keer in gebroken durf niet eens naar wc te gaan of hij staat al voor me . Niet normaal .
27 mei 2023
Dag Anthony, Misschien kun je er iets mee ook m.b.t. de buurman. https://www.rijksoverheid.nl/actueel/nieuws/2020/12/18/beschermd-wonen-wordt-vanaf-1-januari-2022-taak-van-elke-gemeente Maak je zorgen over het gedrag van je buren? https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/geestelijke-gezondheidszorg/zorg-en-ondersteuning-voor-mensen-met-verward-gedrag
27 mei 2023
Ik heb donderdag door gegeven aan me huur baas dat ik gebruik wil maken van me recht dat meneer munik me huurbaas gaat bemiddelen en niks terug gehoord . Vandaag heb ik gevraagd of hij meschien een Camara wil ophangen in de gang . Dan kan hij zelf zien wat er allemaal afspeelt en dat zal ook afschrikken . Heb er zelf maar een gehangen zo wel binnen als buiten me deur . Mede door inbraak . En aan gerade door politie. Maar word dan ook gewoon aan gezeten door me buurman . Die de afgelopen dagen weer lekker bezig is . Controleer gedrag en opzettelijk me onrustig maken . Ik wil nu ook graag juridische hulp hebben . Ik ben bang dat dit uit de hand gaat lopen . Ik heb ook doorgeven aan boven buurman dat ik natuurlijk geen internet ga geven aan iemand die opzettelijk harde muziek met springende meid en vrienden om me wakker te houden . Dan zou ik 20 euro krijgen . Zo duidelijk dat hij stoornis heeft . Het ontgaat hem ondanks dat ik nog maals heb gevraagd wat ik verkeert doe . . Ik ga nu even kijken hoe ik juridisch hulp kan krijgen om aan giften te doen
06 mei 2023
Wat je schrijft is bizar en kan echt niet. Je verhuurder is verplicht je woongenot te geven. Kijk ook op de pagina Derving woongenot https://www.facebook.com/Derving.Woongenot En de pagina uw burgemeester https://www.facebook.com/Uw.burgemeester Zo zijn er nog meer om je weg naar rechten te lezen. Email kan ook treiteraanpak@gmail.com Succes
06 mei 2023
Ja dat klopt ik heb zo wie zo in weekend veel last van kaart feestjes er zijn dan 10 15 man boven me . Die ook luit rustig zijn tot smorgens 08:00 . En daar word ook nog een flink gestampt. Doordeweeks als ik afspraken heb dan word ik wakker gehouden door gestamp en harde muziek . Puur manipulatie meestal ga ik dan omringd door narcisten luisteren van Tomas ericson. En omringd door psychopaten . Ook van Tomas ericson. Dan word ik wel iets rustiger van . Maar een ding is deudelijk ik moet verhuizen . Ik kan eigenlijk niet gaan werken want dan doe hij zo wie zo mij stolken . Best erg eigenlijk ben gewoon zijn gevangen
06 mei 2023
Beste Anthony, geen dank. Vraag me overigens af of je heel moe bent en wellicht in dat geval weet of je nachtrust wordt verstoord.
03 mei 2023
Beste Anthony, Helaas is het op een telefoon een klein inoverzichtelijk veldje om een reactie te formuleren 3n als het iets langer duurt dan wat de systeembeheerder voor ogen had krijg je een melding over opnieuw inloggen en kan het gebeuren bij het verkeerd aanraken van de lettertjesde auto spellingsregels controle er iet anders van maakt. Hoe dan ook kijk op http://www.Treiteraanpak.nl naar meer informatie om slachtoffers van treiterburen dus van buren stalkers, verder te helpen.
03 mei 2023
Beste Anthony, Er zal je buren belagers ongetwijfeld een foutief voor Jun gedragingen zijn die dan maar jij de verhuurder, gemeente en/of bij de politie kunnen indienen. War je scheef is treiteren stalking belaging en strafbaar volgens artikel 285b maar daarvoor is het wel nodig om telkens aangifte te doen. Daarnaast kunt u bij 0900 8844 aangeven dat u dat elke telefonisch melding van u voor dossieropbouw is. Helaas is het nog niet gelukt om van http://www.Treiteraanpak.nl een Loket te realiseren, hiervoor heb je slachtoffer nodig die van dit initiatief op de hoogte zijn en ondersteunen. Blijven klagen bij de verhuurder daar deze verplicht is moeite te moeten doen om uw woongenot te garanderen daar betaald u huur voor.
06 mei 2023

Als antwoord op door 0a73e60b520244…

Hoi John ik wil je bedanken voor u reaktie moet zeggen dat dit een extra motivatie is om door te zetten .Daar ben ik u dankbaar voor . Vriendelijk groet Anthony